Priceline
Expedia.comUSD 72
Orbitz.comUSD 72
Vio.comUSD 80
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Små, slitte rom. Kjip dusj. Dårlig frokost og smått med plass i frokostsalen. Måtte stå i kø for å få bord. Juicedispenseren sluttet å virke da vi spiste frokost. Dyrt i forhold til andre tilsvarende stjerner vi bodde på denne sommeren.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, pagunder
Catarina L, Front Office Manager på Good Morning Molndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2018

Hej Per-Åge G,

Stort tack för att ni tagit er tid att kommentera er vistelse här hos oss!

Vi strävar alltid efter att ge våra gäster bästa möjliga trivsel och bekvämlighet, men dessvärre misslyckades vi denna gång. Det är vi väldigt ledsna över.

Det är tråkigt att ni är missnöjda med oss,vi hoppas ni ger oss en andra chans.

Välkomna tillbaka!

Med vänlig hälsning,

Nathalie Gullqvist
Assistant Manager

Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Greit hotell for de som er på gjennomreise, eller besøker Gøteborg med bil. Parkering få meter utenfor hotellet, og kort vei i gangavstand til travbane og svømmehall. Rommene er greie, men er litt små. Frokost er bra, i tiltalende lokaler. Hyggelige ansatte i resepsjonen, og ved frokosten.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, 996sveint
Sarah K, Guest Relations Manager på Good Morning Molndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2018

Hej Svein,
Vi blir alltid lika glada när gäster haft en bra vistelse hos oss, tack för att du delat med dig.
Vi vill passa på att hälsa er hjärtligt välkomna tillbaka till oss.
Sarah, Good Morning Mölndal

Anmeldt 20. august 2017

Hotellet er lett og finne frem til med bil, det er lett å parkere. Service i resepsjon og matserveringen om kvelden gjør det til et utmerket hotell for folk på gjenomreise. Det er vårt første opphold på et Good Morning Hotell, dersom vi kommer på et annet sted de har hotell vil vi alltid sjekke pris og tilgjengelighet.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, hes470
Anmeldt 28. juli 2017

Flott sted å sove, hvis man er på farten, badet kunne vært en smule mer innbydende, da de trenger en liten oppgradering, og et nytt strøk med maling på veggene, for å friske opp skjolder og flekker, og please fjern de prikkene på dørene ;)

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 275kristianu
Anmeldt 13. juli 2017

God beliggenhet i nærheten av E 6, gratis parkering rett ved hotellet, meget vennlig og imøtekommende betjening, små en velfungerande rom. Meget godt renhold, gratis wiki, og en velsmakende og god frokost. Mulighet for kjøp av varmretter om kvelden. Gratis kaffe og te hele dagen. Et trivelig hotell som vi gjerne anbefaler andre å benytte.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, astridt445