eDreams
Agoda.com
FindHotel
ZenHotels.com
Anmeldt 24. juli 2019

Frokost var elendig! Bacon så gammelt ut og luktet ikke noe godt. Eggomlett smakte ikke i det hele tatt. Badet på rommet var ikke noe særlig ren. Harde madrasser å sove på. Vi var kjempe fornøyd med beligenhet og AQUA SENTER. Personalet snakker veldig dårlig engelsk inkl resepsjonen.

Dato for oppholdet: juli 2019

Anmeldt 3 uker siden

Dato for oppholdet: juli 2022
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldt 3 uker siden

Romtips: If you travel with at least one kid, choose the Family room (the bed is hard though- for a kid). Or just choose a suite.
Dato for oppholdet: juli 2022