“Dårlig service, styr unna!”

SanghyangBay Bar and Restaurant
Vurdert som nr. 164 av 185 Restauranter i Nusa Lembongan
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Var her for en tidlig middag i romjula. Restauranten ligger fint til på stranden, og du ser utover båtene i vannet. Det er et stort lokale, og vi var de eneste der i tillegg til tre bord til. Vi fikk meny, men fikk aldri bestilt. Tre servitører sto bak baren og skravla, mens den siste bare gikk rundt i lokalet uten å se gjestene. Vi måtte bestille i baren, og da ble vi møtt av veldig uprofesjonelle ansatte som du følte ikke tok deg på alvor. Flere av gjestene måtte gjøre det samme. Etter en god stund kom det ene vi hadde bestilt, og 15 min etterpå kom det andre vi hadde bestilt. Stedet er ganske dyrt og ikke verdt å legge pengene sine igjen på. Det er mange bedre spisesteder på øya, ikke ta det første og beste på stranden!

Takk, advisey0urtrip

Dato for besøk: desember 2019
Anmeldt 5. januar 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: januar 2020

Reisende som så på SanghyangBay Bar and Restaurant, så også på

Har du vært i SanghyangBay Bar and Restaurant? Del dine erfaringer!