“The best restaurant in Nidri ❤️”
Anmeldelse av Apollon

Apollon
Vurdert som nr. 10 av 76 Restauranter i Nidri
Kjøkken: Gresk
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 22. august 2021

Super service, god mat og store porsjoner.
Fikk ouzo, dessert, kaffe og likør på huset.
Kan virkelig anbefales.

Takk, 838sonjab

Anmeldt 26. september 2019 via mobile enheter

Herlig betjening, god mat og deilig atmosfære God service. Vi fikk dessert, kaffi og likør på huset, å enda en likør på huset Prisene var også helt super

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, KristineK724
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk service og strålende mat. Anbefaler alle en tur dit. Beste servicen man kan få på tur. Dessert,kaffe og drink på huset .

Dato for besøk: september 2019
Takk, stianull
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære og morsomme servitører som prøver seg på skandinaviske strofer.Mye mat for pengene. Kan virke noe "travelt".

Dato for besøk: august 2019
Takk, Maritfb73
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

En flott opplevelse å komme hit. Vi opplevde at de ville oss vel. god stemning.
Kjappe og effektive kelnere. Gratis dessert og drink og kaffe:) Vi spiste pasta bolognese. Den var ikke så spennende da, men ellers koste vi oss. Veldig varmt og godt håndtrykk da vi dro. Vi vil komme igjen

Dato for besøk: august 2019
Takk, PeTe535

Reisende som så på Apollon, så også på

Har du vært i Apollon? Del dine erfaringer!