“Virkelig stedet for oss!”
Anmeldelse av Mamma Mia

Mamma Mia
Vurdert som nr. 20 av 78 Restauranter i Nidri
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Betjeningen er virkelig fokuserte på å gi gjestene en flott opplevelse. Maten smaker fortreffelig og er delikat. Stedet ligger nydelig passert med utsikt mot havnen og fjellene bak. Dette har blitt vårt «stamsted»

Dato for besøk: september 2019
Takk, Tobralo

Anmeldt 2. august 2019

Vennleg betjening ,god service og god mat. Beste plassen me har vore på så langt etter 1 veke. Fekk lam og innbakt svinefilet, alt var godt og ingen ting å klaga på.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Turist0070
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Et hyggelig sted med aldeles nydelig mat til meget hyggelige priser. Synd at vi var der den siste kvelden under vårt opphold her. Ellers hadde vi spist der flere ganger. Middag for 3 med 6 glass vin, vann og appelsin juice til under 40 euro.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Kåre T
Anmeldt 14. mai 2019 via mobile enheter

God mat på promonaden ved vannkanten. Relativt trafikkert vei like ved med dette gjorde ikke oss noe. Maten var kjempegod og det var idyllisk å se på seilbåtene

Dato for besøk: mai 2019
Takk, rakel1597
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Excellent food and service! Highly recommended!
God mat og hyggelig betjening! Anbefales! Gresk aften to ganger i uken.

Takk, Tobralo

Reisende som så på Mamma Mia, så også på

Har du vært i Mamma Mia? Del dine erfaringer!