“God mat og trivelig personale!”
Anmeldelse av C James Andersson

C James Andersson
Vurdert som nr. 24 av 26 Restauranter i Smogen
Anmeldt 20. august 2021

God Moules-frites, godt drikke og trivelig personale. Ikke så "stöckigt" som de andre stedene lenger ut på bryggen.

Takk, 307karip

Anmeldt 27. juli 2021

Var der med familien, og bestilte 5 retter. 3 av de var forferdelige - og vi leverte de tilbake. Var nok den dårligste maten vi noen gang har fått! Pizzaen til ungene var greie, men smakløse. Anbefaler ikke dette stedet.

Takk, marthes865
Anmeldt 26. juni 2022

Dato for besøk: juni 2022
Anmeldt 18. august 2021

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Reisende som så på C James Andersson, så også på

Smogen, Vastra Gotaland County

Har du vært i C James Andersson? Del dine erfaringer!