Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Vi bodde i ei hytte beregnet på 6 stykker. Passet fint for oss som er en familie på 4. Hytta bestod av kjøkken med stekeovn, mikrobølgeovn og kjøleskap, og greit med utstyr for å lage mat. På kjøkkenet var det e t spisebord med plass til 6. Nede var det et soverom med køyeseng(1,20 nede) og en hems med 3 enkeltsenger. Pluss for grind på hemsen. I tillegg et bad med dusj og do. Det vi likte best var avstanden til Astrid L V og det lukkede området inne på gården. Prismessig litt dyrt i forhold til standarden og at du må leie sengetøy og utvask, men likevel veldig praktisk og greit med familie. Ikke noe for par på tur.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Aasen82
Anmeldt 12. september 2015

Greie hytter, men med sine mangler.
kjøkkenet mangler noe kjøkkenredskap og savner en sofa å sitte i på kvelden.

Fordelen med dette stedet er det fine tunet hvor ungene kan leke fritt sammen med alle de andre barna som sover her.

Det er også kort avstand til Astrid lindgrens verden.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, andreaso613
Anmeldt 20. juli 2015

I forhold til omtale var "leiligheten" små, dårlig utstyrt, i dårlig forfatning og elendige senger. Vedlikehold på hele plassen bærer preg av at ikke ha vært gjort sælig med siden oppstart. Spesielt gjelder dette gjelder senger, tviler på at disse tynne madrassen har vært skiftet siden dag en.

Romtips: Velg noe annet.
Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, maidennor
Anmeldt 1. juli 2014 via mobile enheter

Vi overnattet her i forbindelse med et besøk på Astrid Lindgrens verden. Kjempefin hage hvor barna kunne springe rundt og leke. Masse barnefamilier så barna fant mange lekekamerater. Benker i bakgården hvor en kan kjøpe mat eller ha med seg mat og sitte og slappe av

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, Sandenolsen
Anmeldt 3. september 2013 via mobile enheter

Godt tilrettelagt for store og små med nærhet til Astrid Lindgrens Verden. God mat i restauranten og frokost i kurv ved døren om morgenen. Mulighet for grilling av medbrakt mat i bakgården. Stor lekeplass for bar i nærhet til hytta.

Dato for oppholdet: juli 2013
Takk, 802geira