Anmeldt 22. desember 2017

Selve hotellet er superfint innredet og litt sjokkartet opplevelse å finne et slikt i lille Vimmerby, men resten av hotellet, maten osv henger liksom ikke med helt..
Ville vente å finne på et av deres fineste rom f. eks toalett artikler, body lotion osv. her finnes det ikke bare en kjip dispender på veggen med halvbra såpe.Ingen badekåper. Rommet har "minibar" som er tomt og ikke slått på. I et slikt rom forventer man et bedre tilbud en to flasker med varmt vann. Maten var ikke noe å skryte av heller og menyen liten, det samme med tilbud av vin også dårligt her finnes det rom for forbedringer

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Lillis666
Vimmerby S, Front Office Manager på Best Western Vimmerby Stadshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mars 2018

Hej

Tack för att tagit dig tid att skriva några rader om oss
Vi uppskattar dina synpunkter, det hjälper oss att hela tiden förbättra vårt arbete

Varmt välkommen igen nästa gång du besöker Vimmerby

Anmeldt 23. august 2016 via mobile enheter

Overnattet 2 netter med 2 barnebarn i forbindelse med brøk på Astrid Lindgrens verden. Gammelt, men fint oppusset sted, mange krinkelkroker og hyggelig betjening.
Godt besøkt av familier med små barn, så bestill rom i tide!
Litt trangt ved frokostservering.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Gunvor H
Anmeldt 14. august 2016

Store, nyoppussete familierom. Litt lytt fra folk som oppholdt seg i korridoren. Litt enkel frokost, men var raske til å fylle på hvis noe gikk tomt. Ganske høye priser i restauranten, men bra barnebuffet.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Toril E
Anmeldt 7. juli 2016

Føl deg som hjemme når du besøker Best Western Vimmerby Stadshotell. Hyggelige ansatte over alt. Det starter i resepsjonen og slutter i resepsjonen. Du føler deg som hjemme på et hotell med en fantastisk harmonisk og god atmosfære. Det er bare å dra til Vimmerby Stadshotell. Utrolig barnevennlig og avslappende også for oss besteforeldre som har med barnebarn for å besøke Astrid Lindgrens Värld.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Thor F
Anmeldt 12. juni 2016

Stadshotellet er et koselig og svært sentralt beliggende hotell i hjertet av Vimmerby. Her danset Astrid Lindgren i sin ungdom, og den dag i dag er det kort vei til både Astrid Lindgrens Näs (hennes barndomshjem) og temaparken Astrid Lindgrens Värld. Enkeltrom og vanlige dobbeltrom er nokså små, men de er pent oppusset og funksjonelle. Personalet er hyggelige og serviceinnstilte. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Agnes-Margrethe