Anmeldt 8. august 2016

Vi hadde bestilt 3 rom der disse var godt utstyrt med småkjøkken og kjøleskap.
Egne innganger og parkering rett utenfor. Bra frokost inne på hovedbygget.
Litt surr med at vi hadde med hund men de hadde ikke igjen rom som var egnet - vi fikk allikevel et ordinært rom. Bra og hjelpsom personell og generelt et fint sted å overnatte.
Skal jeg til Flensburg igjen så vil jeg nok velge dette stedet pånytt.

• Opphold: juli 2016, reiste med familie
1  Takk, Jimmy W
Anmeldt 24. juli 2015 via mobile enheter

Bodde her en natt, kom seint og reiste tidlig.
Behjelpelige med parkering. De hadde masse plass men hadde to bryllup den kvelden så det var litt lite plass akkurat den kvelden.
Fine rom men uten særlig godt internett og svært klamt uten A.C. Denne natta i juli.
Frokosten var helt grei.

Opphold: juli 2015
Takk, Henrik H
Anmeldt 20. juli 2015 via mobile enheter

Lyst og trivelig rom, rent og praktisk. Komfortabel seng og stor tv! Lett å finne frem, god parkeringsplass. Koselig liten kjøkkenkrok med mulighet til å lage mat selv. Jeg gir trekk fordi wifi virket, men vi kom ikke på nett. Sånn var det da vi kom og også dagen etterpå. Betjeningen sa det var bare å prøve igjen. Dette nyttet ikke. Ble ordnet da en ansatt savnet internett vår andre kveld her. Hadde dette vært i orden ville jeg nok gitt 5 stjerner.

Opphold: juli 2015, reiste som et par
Takk, Virtuella
Anmeldt 22. september 2014

Kom til hotellet på ettermiddagen for siste overnatting på vår lille tysklandsferie. I morgen er det tidlig opp for siste etappe til Hirtshals for ferja hjem. Bestilte på nettet, virket koselig, og rommet var også flott! Stort og med himmelseng og et virkelig stort bad. Hadde også lest om maten, men det ble lesingen. Kjøkkenet stengt mandag og tirsdag, så det ble med innkjøpte baguetter. Dette var en skuffelse at det ikke var middag å få kjøpt, ingenting hadde fortalt om dette på forhånd. Derfor kun 3, da vi ikke hadde andre referanser enn over nevnt. Så gjerne stopp her, men ikke mandag og tirsdag!

Opphold: september 2014, reiste som et par
Takk, Laksefiskeren
Anmeldt 18. november 2012

Fant stedet på internett, men brukbare uttalelser. Det viste seg å ikke være billigere å booke via hotellbooking kjedene enn å betale rett til hotellet.
Et greit rom, men som på mange andre tyske gasthaus, er belysningen på rommet dårlig. Ei enslig lampe i taket og et par smålamper til. Men hvorfor henger man opp TV'n slik at det blir en gymnastisk kunststykke å se på fra en lenestol?

Middagen var bra, god smak, tilfredsstillende pris og hyggelig betjening. Frokosten likeså, mer enn nok, men lunken kaffe!
Internett, en katastrofe, gratis men utrolig tregt. Enten må det være 100%, eller så får men bare la det være.

• Opphold: november 2012, reiste på forretningsreise
1  Takk, Svein J