Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Det blir ikke bedre norsk fjellheim opplevelse dette. Lokasjonen, tunet, betjening, mat og beliggenheten er helt innertier. FOR et sted. Og vi hadde i tillegg 25 grader i 4 dager. Tre retters middag rett over tunet og umiddelbar aksess til Rondane nasjonalpark fra hytta. Bokstavelig talt. Rett ut døra. 10 skritt. Og du er i nasjonalparken. Eller i et lite tjern. Om du vil bade før/etter turen. Jeg er Lammet av skjønnheten og roen her oppe. På en god måte. Helt outstanding. Kommer tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, ladeluff
Anmeldt 18. september 2019 via mobile enheter

Valgte Brekkeseter ut fra tidligere tilbakemeldinger. Dessverre synes vi ikke oppholdet svarte til forventningene. Fellesområdene bar preg av dårlig renhold. Visne ampelplanter ved inngangen, en terrasse med utemøbler hulter til bulter. Internett som ikke virker. Alt for lite mat med tanke på at vi er ute på tur hele dagen og uten mulighet til å kjøpe ekstra mat. I tillegg svært variabel kvalitet på maten. Veldig synd da dette stedet kunne vært så bra, og antagelig en gang har vært det. Verten virket heller ikke særlig motivert, eller interessert i å gjøre sine gjester til lags.

Dato for oppholdet: september 2019
2  Takk, tarstad
Anmeldt 9. september 2019

Valgte Brekkeseter ut ifra beskrivelsen på nettsiden deres. Vi var 4 pers. med hvert vårt dobbeltrom. Fredagens middag var en stor skuffelse,maten var dårlig tilbredt og lunken. Frokost på lørdag bar preg av underbemanning. For lite mat var gjenganger rundt bordene. Verten klarte ikke og følge opp.Han var heller ikke åpen for konstruktiv kritikk eller gjøre endringer. Vi var ute på fjelltur hele dagen, og kommer tilbake så er ikke senger redd opp og håndkledene vi hadde brukt var heller ikke byttet ut. Wifi var heller ikke tilgjengelig, selv om det står det på hjemmesiden. Renhold av hotellet var under pari, oppleves som om plassen er i forfall desverre. Synd, for Rondane er et flott sted.

Dato for oppholdet: september 2019
2  Takk, Roger G
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Dette stedet anbefales! Ligger flott til med god utsikt. Veldig flotte hytter, og hyggelige mennesker. Naturen er upåklagelig og majestetisk. Anbefales på det sterkeste!
Perfekt utgangspunkt for turer i fjellet.

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, T0mmy1989
Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Har hatt en super helg! Fantastisk sted, god og personlig service, mye å ta seg til. Vi bodde to familier med ungdommer i hytta ‘Pilgrimen’. Helt perfekt! Ting å gjøre i kjelleren på hotellet hvis været er dårlig, ellers er nydelig tun med liten innsjø hvor man kan bade. Badstue. Fantastiske tur og sykkelturer.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, sirivestnes