Anmeldt 30. juli 2021

Et herlig sted hvor du kan nyte fjellets vidunderlige ro og virkelig kose deg i historiske gamle bygninger tatt vare på og restaurert av stedets eier gjennom flere tiår. Bare bygningene i seg selv gjør at stedet er verdt et besøk! Mange fantastiske turmuligheter innover i Rondane. Middagene var utsøkte: blant annet en aldeles fantastisk velsmakende soppsuppe og en herlig hvit sjokolademousse til dessert. Virkelig et opphold for kropp og sjel. Anbefales på det varmeste.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Breifjell
Anmeldt 29. juli 2021

Det var ikke rengjort der vi skulle bo, fulle søppelbøtter uten søppelpose i, med bl.a gamle bind og tamponger, mye hår i dusjen, i vasken, toalettet skittent, kjøleskap og kjøkken skittent. Ytterdøra i hytta kunne ikke låses.
Når vi sa ifra om dette til vert Bjørn Setsaas, fikk vi ingen bistand eller forståelse for dette, han reagerte med sinne og irritasjon. Det virket for at han stod for alle oppgaver alene, inkl. matlaging. Ut fra renhold og hans oppførsel orket vi ikke spise der. Han håndterte bl.a søppel og gikk rett til servering av mat, uten å vaske seg imellom.
Det var en en forferdelig opplevelse på alle måter!

2  Takk, 171siris
Anmeldt 12. juli 2021

Dette er tredje gang vi ferier på Brekkester, to tidligere besøk var gode minner. Men stedet har totalt forfalt.Frokosten var helt vilt dårlig. Tørt brød, nesten ikke noe pålegg. Ingen egg, ingen juice......... Har aldri opplevd verre frokost noen sted.

Hytta vi bodde i var skitten, hår i dusjen, dusjen virket ikke. Fettlag på kjøkkenbenken

Naturen er fantastisk, synd at Brekkeseter har mistet all sin sjarm og kvalitet

2  Takk, 323pettera
Anmeldt 3. juli 2021

Vi fikk ikke svar på booking, måtte ringe og be om konfirmering. På nettet reklamerer Brekkeseter med utsøkt og kortreist mat. Frokosten var under enhver kritikk- elendig, måtte spørre om de hadde egg eller juice. Middagene var middelmådig. Rett og slett en stor skuffelse. Vinen hadde 4 dobbel pris i forhold til polet. Stedet har forfalt, veldig trist. Regningen var altfor høy, den fikk jeg korrigert. Ingen kvittering.

1  Takk, KlokTurist64
Anmeldt 2. juli 2021

Stedet er dessverre ikke slik nettstedet gir inntrykk av. Dårlig mat. Særlig frokosten var under enhver kritikk. Dårlig vedlikehold, særlig utendørs og dårlig rengjøring. Anbefales ikke. Beliggenheten er flott, så det er synd at stedet er blitt slik det framstår i dag.

2  Takk, Skuffet2021