Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi bodde tre netter på Brekkeseter, som for et år siden var fantastisk.
Prisene var på topp: stedets egen hjemmeside lover gourmetmåltider med lokale råvarer. Dette betalte vi for. I stedet fikk vi bittesmå portioner middagsmat, dårlig tilberedt. Og gikk sultne fra bordet. Frokosten: det manglet pålegg og brød. Vannet vi fikk i termosen var lunkent.

Smittevernet var fullstendig fraværende: en kartong kremfløte ble båret fra bord til bord, så samtlige gjester tok i samme.

Verandaen var full av uappetitlig sauemøkk.

Veldig synd ettersom stedet har en fantastisk beliggenhet.

Vi føler oss lurt, og at vi har betalt for noe vi var milevis fra å få.

Ved innchekking var vårt toilet ikke rengjort. Ekkelt.

Dato for oppholdet: august 2021
2  Takk, Ole B
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Maten var elendig, små portioner. Vi gikk sultne fra middagsbordet. Dårlig tilberedt. Morgenmaden ligeså. Der manglet brød og pålegg.
Vannet i termosen var lunkent.
Sauemøkk utenfor på terrassen.
Toilet beskidt ved ankomst.
Meget skuffende og overpriset. Ingen rabat for den elendige mat.
Dårlig service. Hotellet ble betjent av en enkelt person.
Beliggenhet fantastisk!!!
Meget synd, da dette kunne være paradiset!!

Dato for oppholdet: august 2021
2  Takk, 858monar
Anmeldt 30. juli 2021

Et herlig sted hvor du kan nyte fjellets vidunderlige ro og virkelig kose deg i historiske gamle bygninger tatt vare på og restaurert av stedets eier gjennom flere tiår. Bare bygningene i seg selv gjør at stedet er verdt et besøk! Mange fantastiske turmuligheter innover i Rondane. Middagene var utsøkte: blant annet en aldeles fantastisk velsmakende soppsuppe og en herlig hvit sjokolademousse til dessert. Virkelig et opphold for kropp og sjel. Anbefales på det varmeste.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Breifjell
Anmeldt 29. juli 2021

Det var ikke rengjort der vi skulle bo, fulle søppelbøtter uten søppelpose i, med bl.a gamle bind og tamponger, mye hår i dusjen, i vasken, toalettet skittent, kjøleskap og kjøkken skittent. Ytterdøra i hytta kunne ikke låses.
Når vi sa ifra om dette til vert Bjørn Setsaas, fikk vi ingen bistand eller forståelse for dette, han reagerte med sinne og irritasjon. Det virket for at han stod for alle oppgaver alene, inkl. matlaging. Ut fra renhold og hans oppførsel orket vi ikke spise der. Han håndterte bl.a søppel og gikk rett til servering av mat, uten å vaske seg imellom.
Det var en en forferdelig opplevelse på alle måter!

2  Takk, 171siris
Anmeldt 12. juli 2021

Dette er tredje gang vi ferier på Brekkester, to tidligere besøk var gode minner. Men stedet har totalt forfalt.Frokosten var helt vilt dårlig. Tørt brød, nesten ikke noe pålegg. Ingen egg, ingen juice......... Har aldri opplevd verre frokost noen sted.

Hytta vi bodde i var skitten, hår i dusjen, dusjen virket ikke. Fettlag på kjøkkenbenken

Naturen er fantastisk, synd at Brekkeseter har mistet all sin sjarm og kvalitet

2  Takk, 323pettera