eDreams
Anmeldt 3. august 2020

En utrolig hyggelig opplevelse med flott natur, fantastisk vertskap og helt nydelig mat.

Min datter har cøliaki, så maten hennes ble tilpasset det, hun spiste sjeldent mye og alle tre er veldig fornøyde med oppholdet. Her kommer vi garantert igjen.

1  Takk, 374espend
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Utrolig vakker familiedrevet sæter og beliggenhet med norsk husmannskost i verdensklasse. Uvanlig hyggelig og imøtekommende vertskap som deler og byr på sin (familie)historie under middagen, gir gode info om fjellheimen og bistår med det du trenger. Formidabel service.
Umiddelbar tilgang til Rondane nasjonalpark og alt fjellheimen har å by på. Bonus for egen badekulp rett ned i bekken. Svært så familievennlig sted. Et perfekt sted å finne roen og nærhet med naturen.
Idyll.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, ladeluff
Anmeldt 6. juli 2017

En kort weekend. Ble møtt som om vi skulle vare stamkunder. Deilig hjemmelaget mat og fantastisk vertskap. Beste service vi har opplevd. Her kan man kose seg og føle seg hjemme. Anbefales og jeg kommer igjen.

Dato for oppholdet: juni 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Vigdis S
Anmeldt 25. april 2017

Putten Seter er et ypperlig utgangspunktet for fine skiturer I Rondane. Vertskapet vet ikke hva godt de skal gjøre for sine gjester. Blide og imøtekommende svarer villig på spørsmål, gir råd om turmuligheter. Maten er meget god. Riktig utvalg til frokost.

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, lpsterud
604majbritt, Eier på Putten Seter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mai 2017

Takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake en annen gang!

Anmeldt 11. august 2016

Vi bodde i et familierom med fire køyer. Rommet var ok, men toalettet/badet var alt for trangt (selv for slanke/små personer). Hyggelig vertskap og omgivelser, god mat. Vi anbefaler gjerne stedet, men gjør oppmerksom på at bad/wc i familierom er meget trange og lite egnet dersom oppholdet er over 2 døgn.

Romtips: Unngå familierom pga. trange bad/wc.
Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, anelsa2015
604majbritt, Daglig leder på Putten Seter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2016

Hei!
Godt at dere likte maten og satte pris på stedet. Vi er klar over at bad/WC er trangt, men fant ingen annen løsning, siden rommene opprinnelig var bygget uten bad/WC. Vi har dusjer og WC i badstue som kan benyttes i tillegg.