Priceline
Agoda.com
Anmeldt 24. august 2019

Også i år valgte vi å legge noen seene sommerdager til Høvringen Fjellstue og igjen fikk vi full valuta for pengene. Naturen er flott med mulighet til både behagelige som krevende fjellturer. Vertskapet er vennligheten selv og får deg virkelig til å føle deg verdsatt. Når dette krones av et førsteklasses kjøkken kan det vanskelig bli bedre. Høvringen Fjellstue anbefales på det beste! Bildet er utsikten jeg våkner til.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, oyvindb646
Tormod O, Leder  på Høvringen Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2019

Takk for besøket i år også, og takk for hyggelig tilbakemelding her på Tripadvisor. Vi ser fram til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 11. august 2019

Bodde på Høvringen 3 dager i juli 2019. Flott utgangspunkt for fjellturer, men og kjempegod mat. Frokost, matpakke, ettermiddagskaffi med kake og middag. Maten er fantastisk god, vil fremheva middagen, fisk en kveld, kjøtt en kveld og buffet en kveld. Smaker fantastisk godt, men og nydelig anrettet, både forrett, middag og dessert. Rommene er heilt ok. Tusen takk til mor og sønn. Bodil, Stavanger

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, LivS994

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Tripadvisor. Hyggelig å se at dere hadde et fint opphold, og at dere satte stor pris på maten. Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Når du blir ønsket velkommen med et varmt håndtrykk så vet du at du er velkommen. Vi tilbrakte to netter på fjellstua og vi kommer gjerne tilbake. Enkle, men rene rom med gode senger. Vi hadde helpensjon og maten var fortreffelig og meget god. Veldig ok at man har et fast bord i spisesalen under oppholdet. Vennlig og meget hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, kih61

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding på Tripadvisor. Hyggelig å se at dere hadde et fint opphold. Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 30. juni 2019

Flott hotell med god service og hyggelig vertskap. Rommene har god standard med gode komfortable senger. Nydelig frokost med godt utvalg. Hotellet har et godt utgangspunkt for fjellturer. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Britt S
Anmeldt 15. september 2018

Vi hadde bestilt for to netter, men vi skulle gjerne vært lenger. Dette var et veldig koselig sted. Betjeningen var hyggelig og maten var helt nydelig. Sengene var svært gode. Stedet var fint som utgangspunkt turer i fjellet. Vi kommer nok igjen.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Dream446284