Vio.com
17.9 km fra Høvringen Fjellstue
18.7 km fra Høvringen Fjellstue
Se flere hoteller i Høvringen
Anmeldt 31. august 2019

Hvis du vil oppleve både fantastisk natur og utsøkt mat, da er Høvringen fjellstue stedet for deg!
Kokken er fjerde generasjon på stedet og disker opp med utsøkte treretters menyer. Fredagens meny: spekemat, fjellørret og lun sitronterte, himmelsk godt. Lørdagens meny: røkt ørret-mousse, entrecôte av kalv med selleri og pastinakk-puré, bakte poteter med nydelug saus og avslutningsvis panacotta med bjørnebær, rips og blåbærcolis. En ren nytelse. I tilleg gir fjellheimen deg fantastiske naturopplevelser. Kan man bedre ha det?

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, monaronn
Tormod O, Leder  på Høvringen Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på maten, og for at dere tok dere tid til å skrive på Tripadvisor. Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 24. august 2019

Også i år valgte vi å legge noen seene sommerdager til Høvringen Fjellstue og igjen fikk vi full valuta for pengene. Naturen er flott med mulighet til både behagelige som krevende fjellturer. Vertskapet er vennligheten selv og får deg virkelig til å føle deg verdsatt. Når dette krones av et førsteklasses kjøkken kan det vanskelig bli bedre. Høvringen Fjellstue anbefales på det beste! Bildet er utsikten jeg våkner til.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, oyvindb646

Takk for besøket i år også, og takk for hyggelig tilbakemelding her på Tripadvisor. Vi ser fram til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 11. august 2019

Bodde på Høvringen 3 dager i juli 2019. Flott utgangspunkt for fjellturer, men og kjempegod mat. Frokost, matpakke, ettermiddagskaffi med kake og middag. Maten er fantastisk god, vil fremheva middagen, fisk en kveld, kjøtt en kveld og buffet en kveld. Smaker fantastisk godt, men og nydelig anrettet, både forrett, middag og dessert. Rommene er heilt ok. Tusen takk til mor og sønn. Bodil, Stavanger

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, LivS994

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Tripadvisor. Hyggelig å se at dere hadde et fint opphold, og at dere satte stor pris på maten. Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Når du blir ønsket velkommen med et varmt håndtrykk så vet du at du er velkommen. Vi tilbrakte to netter på fjellstua og vi kommer gjerne tilbake. Enkle, men rene rom med gode senger. Vi hadde helpensjon og maten var fortreffelig og meget god. Veldig ok at man har et fast bord i spisesalen under oppholdet. Vennlig og meget hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, kih61

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding på Tripadvisor. Hyggelig å se at dere hadde et fint opphold. Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 30. juni 2019

Flott hotell med god service og hyggelig vertskap. Rommene har god standard med gode komfortable senger. Nydelig frokost med godt utvalg. Hotellet har et godt utgangspunkt for fjellturer. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Britt S