Reidar Samskott
    Arctic Dome
    0.6 km fra Høvringen Fjellstue
    Se flere hoteller i Høvringen
    Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Denne plassen er helt spesiell. Særlig godt inntrykk har jeg av betjeningen som står på og gjør alt for at en skal føle seg vell!

Maten er også fra en annen verden. Ingenting er bedre enn å komme tilbake fra en lang tur i flott natur og få en tre-retters på beste vis. Vi kommer definitivt tilbake hvert år!

Takk for virkelig en fantastisk opplevelse!

Takk, shawnmQ8857KR
    Anmeldt 15. juli 2020

Alt har sin tid. Varsellampen blinket da vi skjønte at en liten familiebedrift i generasjoner var overtatt av et større firma i Gudbrandsdalen. Det stemte. Dette ble en nedtur. Vi har vært i Rondane og på Høvringen mange ganger. Vi klarer fint å finne høydepunktene selv i flott natur. Slik sett hadde vi det helt utmerket og kunne velge det vi ville ha.
    Men innkvartering og bespisning- her var vi også denne gangen prisgitt at noen gjorde en tjeneste til avtalt pris. Og det ble ille. Vi har sjelden spist "brunere" mat, Ikke et salatblad på 4 dager. Selv i corona tid er det fullt mulig å gjøre dette bedre. Vi forventet ikke at noen skulle klare å føre videre Tormods(tidligere eier) fantastiske kjøkken som var viden kjent. Men 3 retters a la carte er mer enn budsjett pulversuppe til forrett, spritet opp med fløte. Og vi har sjelden spist mer smakløs, sjelløs i stykker kokt mat. Alt for mye hauet opp på en tallerken. Og dessert - som har vært denne fjellstues flotte varemerke - nå masse tomme kalorier med fløte som basis.
    Joda, vi fikk mat. Vi strøk ikke med. Veldig hyggelig og velmenende betjening som gjorde sitt beste. Men når avtalt pris for opphold og det som tilbys står i et slikt misforhold må vi dessverre si: Ønsker du et velsmakende opphold i Rondane - ligg unna Høvringen Fjellstue.
    Men for all del: Gi fjellstua gjerne en sjanse. Men vi for vår del vet om mange alternativer i fjellet som blir både bedre og rimeligere samtidig, og kommer nok ikke igjen.

7  Takk, 752joh
    Anmeldt 31. august 2019

Hvis du vil oppleve både fantastisk natur og utsøkt mat, da er Høvringen fjellstue stedet for deg!
    Kokken er fjerde generasjon på stedet og disker opp med utsøkte treretters menyer. Fredagens meny: spekemat, fjellørret og lun sitronterte, himmelsk godt. Lørdagens meny: røkt ørret-mousse, entrecôte av kalv med selleri og pastinakk-puré, bakte poteter med nydelug saus og avslutningsvis panacotta med bjørnebær, rips og blåbærcolis. En ren nytelse. I tilleg gir fjellheimen deg fantastiske naturopplevelser. Kan man bedre ha det?

Dato for oppholdet: august 2019
    1  Takk, monaronn
    Tormod O, Leder  på Høvringen Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på maten, og for at dere tok dere tid til å skrive på Tripadvisor. Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 24. august 2019

Også i år valgte vi å legge noen seene sommerdager til Høvringen Fjellstue og igjen fikk vi full valuta for pengene. Naturen er flott med mulighet til både behagelige som krevende fjellturer. Vertskapet er vennligheten selv og får deg virkelig til å føle deg verdsatt. Når dette krones av et førsteklasses kjøkken kan det vanskelig bli bedre. Høvringen Fjellstue anbefales på det beste! Bildet er utsikten jeg våkner til.

Dato for oppholdet: august 2019
    1  Takk, oyvindb646

Takk for besøket i år også, og takk for hyggelig tilbakemelding her på Tripadvisor. Vi ser fram til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 11. august 2019

Bodde på Høvringen 3 dager i juli 2019. Flott utgangspunkt for fjellturer, men og kjempegod mat. Frokost, matpakke, ettermiddagskaffi med kake og middag. Maten er fantastisk god, vil fremheva middagen, fisk en kveld, kjøtt en kveld og buffet en kveld. Smaker fantastisk godt, men og nydelig anrettet, både forrett, middag og dessert. Rommene er heilt ok. Tusen takk til mor og sønn. Bodil, Stavanger

Dato for oppholdet: juli 2019
    1  Takk, LivS994

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Tripadvisor. Hyggelig å se at dere hadde et fint opphold, og at dere satte stor pris på maten. Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.