Priceline
    59.5 km fra Høvringen Høgfjellshotell
    Restaurant
    Se flere hoteller i Høvringen
    Anmeldt 26. august 2018

Gammelt, litt slitent hotell som scorer høgt på fantastisk god mat og enestående service. Når hotellet er reint og senga i tillegg er god, blir de slitne gangene sjarmerende fine! Tusen takk for ei flott helg i vakre omgivelser. Vi kommer gjerne tilbake!

Romtips: Vi bestilte fjellpensjon og betalte litt mer for "luxrom". Dette passet oss supert.
    Dato for oppholdet: august 2018
    1  Takk, Merete42
    Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi bodde to netter på Høvringen. For oss som liker teakmøbler og 1970 tallsinteriør var dette midt i blinken 😀.
    Rimelig og god middag. Deilig frokost.Fint turterreng. Vi gikk til Peer Gynthytta.
    Anbefales.🏞

Prøv selv.

Dato for oppholdet: juli 2018
    1  Takk, Klippfisk
    Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Me vil på det sterkaste anbefale Høvringen Høgfjellshotell til både liten og stor. Rune, Monica og Charlotte tok oss imot med opne armar då me trengte ein stad å sove midt i høgsesongen. Så godhjerta og venlegsinna vertskap skal ein leite lenge etter!

Hotellet låg perfekt til for oss som ville ut på langtur i Rondane, og det var utruleg stas å kome «heim» til nydeleg laksemiddag etter tre dagar i fjellet. Ein rikhaldig og god frokostbuffet kan hotellet òg freiste med.

Tusen takk for fantastisk opphald; me gler oss allereie til å kome tilbake!

Gode helsingar frå turtuppene
    Ellen, Kine og Ida

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, IdaB1291
    Anmeldt 14. oktober 2017 via mobile enheter

Paret som driver hotellet og hele resten av betjeningen er fantastisk gjestfrie og koselige. Stemningen på hotellet er utrolig koselig og noe helt utenom det vanlige! Rommene er gamle, men rene og sjarmerende. Maten smaker hjemmelaget og er kjempegod! Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: november 2016
    2  Takk, charlotteu588
    Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Gammeldags og strøkent, rent og velholdt. Usedvanlig hyggelig og servicevennlig betjening. Nydelig middag og dessert og en riholdig frokostbuffet. Noe uheldig med været, men likevel fikk vi oppleve et turområde av det sjeldne. Dette stedet anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: august 2017
    Takk, N2909ZIrobertv