Kritiker-Halle
    kr 990
17.8 km fra Høvringen Høgfjellshotell
Se flere hoteller i Høvringen
Anmeldt 3. august 2020

Man forventer ikke noe luksushotell i slike omgivelser. Dette er nok et meget godt alternativ dersom man ønsker å tilbringe noen dager på Høvringen. Rommet var relativt romslig, men svært enkelt utstyrt. Badet var også svært enkelt, og det var noen problemer med å regulere vann mellom dusj og vask. Men alt var rent og ordentlig. Hele hotellet hadde et hjemmekoselig preg, og betjeningen var svært vennlig og hjelpsom på alle måter. Både frokostene og middagene var meget tilfredsstillende. Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Takk, 799bjarteh
Anmeldt 26. august 2018

Gammelt, litt slitent hotell som scorer høgt på fantastisk god mat og enestående service. Når hotellet er reint og senga i tillegg er god, blir de slitne gangene sjarmerende fine! Tusen takk for ei flott helg i vakre omgivelser. Vi kommer gjerne tilbake!

Romtips: Vi bestilte fjellpensjon og betalte litt mer for "luxrom". Dette passet oss supert.
Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Merete42
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi bodde to netter på Høvringen. For oss som liker teakmøbler og 1970 tallsinteriør var dette midt i blinken 😀.
Rimelig og god middag. Deilig frokost.Fint turterreng. Vi gikk til Peer Gynthytta.
Anbefales.🏞

Prøv selv.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Klippfisk
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Me vil på det sterkaste anbefale Høvringen Høgfjellshotell til både liten og stor. Rune, Monica og Charlotte tok oss imot med opne armar då me trengte ein stad å sove midt i høgsesongen. Så godhjerta og venlegsinna vertskap skal ein leite lenge etter!

Hotellet låg perfekt til for oss som ville ut på langtur i Rondane, og det var utruleg stas å kome «heim» til nydeleg laksemiddag etter tre dagar i fjellet. Ein rikhaldig og god frokostbuffet kan hotellet òg freiste med.

Tusen takk for fantastisk opphald; me gler oss allereie til å kome tilbake!

Gode helsingar frå turtuppene
Ellen, Kine og Ida

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, IdaB1291
Anmeldt 14. oktober 2017 via mobile enheter

Paret som driver hotellet og hele resten av betjeningen er fantastisk gjestfrie og koselige. Stemningen på hotellet er utrolig koselig og noe helt utenom det vanlige! Rommene er gamle, men rene og sjarmerende. Maten smaker hjemmelaget og er kjempegod! Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: november 2016
2  Takk, charlotteu588