FindHotelUSD 172
eDreamsUSD 172
EtripUSD 172
Agoda.comUSD 172
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Bodde to netter i et av de minste deluxe rommene(var ikke fritt valg). Vi var forberedt på 80-tallsstilen, så den biten var ok. Badet kunne derimot vært bedre, og føltes ganske slitent og upraktisk(dopapiret blir f.eks vått når msn dusjer), og håndklærne er det på tide å bytte ut, Fikk heller ikke nye håndklær på dag nr 2. Utemøblene var ikke noe særlig.
Vi så fram til maten, da nettsiden virket lovende ang vegetar. Dette var derimot ganske skuffende greier. Det er selvfølgelig positivt med et alternativ, men det ble for kjipt. På nettsiden står det at det tilbys en rikholdig salatbuffet, men det stemmer ikke. Litt usikker på den iskremdisken, da det det var fullt opp med ispinner på dag nr to, og visste ikke om det var inkludert.
Ved frokost første dag, var det tomt for eggerøre kl0910, og frokosten var ok nok, men ikke noe mer.
Det positive var beliggenhet, fred og ro, og gode senger/dyner/puter.

Takk, coastal00
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Kjempekoselig hotell med masse sjel. Gode senger og fantastisk beliggenhet. Vi bodde på lux-rom. Helt spesielt god service og nydelig mat. Veldig praktisk å kunne fylle termosen og smøre med matpakke etter frokosten. Super beliggenhet til turer i Rondane og Dovre hvis man gidder å kjøre en halvtime.

Takk, 971hanneced
Anmeldt 28. juni 2021

Vi overnattet to netter ifb. med Kristinspelet på Jørundgard og hadde et fantastisk opphold! Hotellet er kjempekoselig med tradisjonelt interiør, store arealer med mange hyggelige sitteplasser både inne og ute. Rommet var fint og rent med god plass og myk og god seng. Wi-Fi fungerte også bra for oss.

Utsikten er fantastisk fra hotellet, og det er endeløse turmuligheter i det nydelige landskapet rett utenfor døra. Vi fikk fine anbefalinger fra personalet og fikk helt fantastiske naturopplevelser i Rondane.

Personalet var veldig serviceinnstilte og hyggelige og tilpasset oppholdet til våre behov med sen ankomst og avreise.

Vi hadde fjellpenson, som inkluderer både frokost, mulighet for å smøre med seg niste til lunsj, middag og dessert. Alt som ble servert var utrolig godt, det var stort utvalg til alle måltider, masse glutenfritt og kjempegode vegetar/vegan-alternativer, noe for enhver smak.

Alt i alt var vi kjempefornøyd med både selve hotellet, maten, personalet og natur- og kulturopplevelsene vi fikk gleden av her. Prisnivået er også rimelig og vi følte vi fikk masse for pengene! Anbefales veldig!

Takk, edelfarstad
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Vi hadde 3 flotte dager på Høvringen. Og hotellet skal få sin del av æren for at oppholdet ble så vellykket. La gå at rommene var litt slitt, men det oppveies på alle måter av atmosfæren på hotellet - avslappende, topp service og mat som overgår det meste. Vi skal tilbake! Og vi vet hvor vi skal bo! Takk for oss for denne gang! Johan

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 225johanh
Anmeldt 15. august 2020

Eneste grunnen til at dette hotellet får en stjerne er pga av beliggenheten og maten.
Rommene er så varme at det er nesten som en badstue. Den desidert verste natten min på lenge. Forventer ikke så utrolig mye av et hotell oppe på fjellet med 70 talls preg men her er det utrolig mye og ta tak i. WiFi er det bare og glemme på rommene.
Låsen på døren vår funket ikke.
Det er så lytt at man hører noen ta en dusj i motsatt ende av hotellet.
Renheten på rommet var skammelig.

Som sagt forventer ikke et luksus hotell men herregud.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Kritiker-Halle