Anmeldt 9. april 2018

bra service,god frokost, imøtekommende personer i resepsjonen, bra beliggenhet, gode og mange spiseplasser rett i gaten utfor hotellet, flott takterrasse, rent og fint på hele hotellet, store og gode terrasser og praktiske leiligheter

Takk, 294hilde2018
Munther M, Director de Relaciones con Clientes på Sol Sun Beach Apartments by Melia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. april 2018

Kjære 294hilde2018,

Tusen takk for at du har valgt vårt hotell for ditt opphold på Tenerife og for å ta deg tid til å skrive din mening på Tripadvisor.

Vi er glade for å lese at du hadde et utmerket opphold i vår etablering. Vårt hovedmål er helt tilfredsstillende våre kjære gjester, og vi føler oss veldig glade for at vi har oppnådd det med deg.

Ser frem til å se deg igjen i vårt hotell, forblir vi til din disposisjon for spørsmål eller forespørsler du måtte ha.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 5. april 2018

Bra beliggenhet, helt greit hotell, men ikke det beste, basseng område var fint, gamle rom, men badet var renovert; en del støy. Maten var helt grei, selvom frokost lokalet var alfort lite. Hyggelig personale i resepsjonen

Takk, saklep

Kjære Shamolly,

Vi er glade for å vite at du hadde et godt opphold i vår etablering og likte våre tjenester og mat.

Ser frem til å se deg igjen i vårt hotell, forblir vi til din disposisjon for spørsmål eller forespørsel om at du kanskje har.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 21. mars 2018

Fint hotell nære det meste. Utrolig stor solterrasse med masse solsenger. Fint bassengområde. Fin nyoppusset leilighet. Elendig renhold på rommene/ i leilighetene. Veldig stort hotell med trapper og ganger. Kan være forvirrende å finne frem. Utelys på området går av kort tid etter man har skrudd dem på og kan være direkte farlig når man går rundt på området f.eks i trapper. Men anbefaler hotellet.

Romtips: Leilighetene i kjelleretasjen (A1) er utrolig varme. Og terrassen ligger under veiplan med fortau hvor alle som går forbi ser rett inn. Sjenerende. Mye varelevering til restaurantene på strandpromenaden rett ved terrassene hele formiddagene. Ved spesiell vindretning kommer det utrolig mye røyk i fra vedfyrt ovn i nærliggende restaurant. Akkurat som å sitte ved et bål. Leiligheten luktet surt inne etter hvert. Men selve leiligheten var utrolig fin. Flott bad med svær dusj!
Takk, karvatl
Munther M, Director de Relaciones con Clientes på Sol Sun Beach Apartments by Melia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2018

Kjære karvatl,

Takk så mye for ditt besøk og gjennomgang.

Vi er veldig glade for å vite at du likte oppholdet ditt på Sol Sun Beach og vil anbefale vår etablering.

Vi håper å se deg snart.

Vennlig hilsen,

Anmeldt 24. januar 2018

Fantastisk bassengområde hvor der ikke var trengsel noen steder. Aldri behov for å "reservere" solsenger. En meget hyggelig bassengbar med svært hyggelig pris på lunsj og vin. 3 Euro for et glass øl 0,35cl var imidlertid i overkant i forhold til prisen ellers i området. Perfekt beliggenhet i første linje til strand og strandpromenade. Svært hyggelig betjening. Savnet vinglass og fryse til isbiter på rommet.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, OLEVIDARH2
Munther M, Director de Relaciones con Clientes på Sol Sun Beach Apartments by Melia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2018

Kjære OLE VIDAR.

Takk så mye for at du har valgt Sol Sun Beach for ditt opphold på Tenerife og for å dele din mening på Tripadvisor.

Vi er veldig glade for å lese at du hadde et utmerket opphold i vår etablering. Vårt hovedmål er helt tilfredsstillende våre kjære gjester, og vi føler oss veldig glade og stolte over å vite at vi oppnådde med deg.

Det ville være en glede å se deg igjen i vår etablering. For det forblir vi til din disposisjon for spørsmål eller spesielle forespørsler du måtte ha for å gjøre ditt neste opphold enda bedre.

Med vennlig hilsen.

Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Sol Sun Beach Apartments ligger svært godt til like ved stranden Fanabe i Costa Adeje. Det er mange restauranter i nærheten.
Bassengområdet er stort og flott, og absolutt det beste med dette leilighetshotellet. Mange solsenger og en helt grei bar med lett servering som passer bra til lunsj.
En del av rommene er pusset opp, de er malt og fronter på kjøkken er byttet ut i tillegg til at badet har fått en ansiktsløfting. Et problem er at rommene mangler air-condition og har kun takvifter. Dette gjør at rommene blir svært klamme og nesten uutholdelig om natten. En bordvifte kan leies i resepsjonen, men det er en tåpelig måte å profittere på.
Wi-fi er gjennomgående dårlig på hele hotellet. Det er svært tregt, og du ender nok opp med å bruke 4G isteden.
Renholdet er svært mangelfullt og kanskje noe av det som skuffet mest. Ved ankomst var det hår og støv på gulvet. Den daglige rengjøringen består i hovedsak av å kaste en bøtte med såpevann utover gulvet, for deretter å kline det utover med en mopp. Terrassen blir ikke vasket, kun kostet. I hvert fall under vårt to ukers opphold. Det er også en del kakerlakker og annet småkryp, men dette må vel regnes med.
Frokosten er helt grei. Pluss for utvalg av frukt. Ingen gastronomisk opplevelse, men det funker.
Så for å oppsummere: Flott bassengområde, dårlig renhold, svært varmt og klamt rom.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, KennethO547
Paola M, Guest Relations Manager på Sol Sun Beach Apartments by Melia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2017

Dear Mrs. Kenneth,
I would like to thank you for taking some of your valuable time to send us your comments because it’s a helpful assistance for us to identify the incidents that may exist throughout our hotel and to take the necessary corrective measures.

I’m very sorry for any inconvenience during your stay,rest assured that we will take into consideration your feedback to keep improving. Actually we are in a renovated room project that will be finish soon to make more comfortable our guest stay, including air conditioning on the room and better facilities.

Once again sorry for any trouble or inconvenience. Your satisfaction is our aim and We will do all my best efforts to make an unforgettable experience and thank you again for taking the time to write to us.

We are looking forward to welcoming you soon to Tenerife.
Kind regards,

Paola Martin