“Kjempegod lunsj”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Spareribsen trakk oss inn til lunsj, men med tre forskjellige retter fikk vi smake litt avhvert og alle var fornøyde. Rimelig og god lunsj i Fanabe.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 283ole1984

Anmeldt 7. november 2017

Her er mye god mat, spearribs i forskjellige størrelser og smaker. Mye godt tilbehør. I sesongen er det fullt og litt kø for å komme inn. Litt hektiske kelnere, en må ha god tid da det er litt ventetid både for å bestille og å få mat. Utenfor sesong er det mye roligere her.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, mai231
Anmeldt 11. november 2016 via mobile enheter

Besøkte Tony Romas for mange år siden i USA og var godt fornøyd. Sammenliknet med den gangen ble dette en nedtur. Små porsjoner, små spareribs og med lite kjøtt. Lite pommes fristes og små porsjoner med coleslaw. Betjeningen var grei nok og stedet restauranten lå var helt greit. Forretten var heller ikke mye å skrive hjem om. Valuta for pengene....nei

Dato for besøk: november 2016
Takk, UlfM635
Anmeldt 9. desember 2015

Vi var to par for middag. Ble anbefalt stedet og spareribsen. Stedet ligger kjempefint til ved Strandpromenaden, Playa Fanabe. Utsikt over havet og bilfritt miljø.
Vi bestilte Baby Backs spareribs alle 4, det er det eneste grunnlaget vi har for bedømming av stedet. Dette var til gjengjeld utrolig godt, skikkelig mør spareribs, vi kunne riste kjøttet av bena, og for en smak. Med chips og coleslaw var dette en vinner.
Hyggelig betjening, grei service og fin atmosfære, gjorde kvelden minnerik.
ANBEFALES!!

Dato for besøk: desember 2015
Takk, Martinkri
Anmeldt 9. juli 2015

Både mat og service var over gjennomsnittet. En Fantastisk spareribs. Kelneren var rask med å ta i mot bestillingen og maten kom raskere en forventet. Meget bra kvalitet på maten og alle var fornøyde

Dato for besøk: juli 2015
Takk, BoardingPass802818

Reisende som så på Tony Roma's, så også på

Playa de las Americas, Arona

Santa Cruz de Tenerife, Tenerife

Har du vært i Tony Roma's? Del dine erfaringer!