“Kjempefin tur med godt vær. Fartet en del rundt på øya og opplevde mye fint.”
Anmeldelse av Restaurante Milano

Restaurante Milano
Vurdert som nr. 5 av 31 Restauranter i Playa de Fanabe
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 27 oktober 2016

Tenerife er for oss den hyggeligste Canari øyen. Man blir møtt med service av hyggelige folk over alt.

Takk, KnutAntoK

Anmeldt 2 september 2016 via mobile enheter

Forsøkte flere resturanter i Fanabe området. Endte med at vi spiste på Milano flere ganger. Gikk mye i biff, og pasta til barna. Pizzaen var også veldig bra. Burgeren litt kjedelig. Husk å dropp pommes fristen og heller bestill bakt potet!

Takk, Stian B
Anmeldt 5 februar 2015

Vi bestilte lammekoteletter som vanligvis er møre og velsmakende på spanske restauranter. Vi ble servert en tallerken med en haug av koteletter med overkokte gullrøtter det samme med brocolien. Lite elegant. Selve kotelettene var fete, seige og uten smak. Et udelikat måltid som vi helst vil glemme.

Takk, arild k
Anmeldt 25 april 2014

Under vårt ukelange opphold på Fanabe,var vi flere ganger på denne restauranten.Enten det var for en drink,eller noe spise.Maten var god og servicen var serdeles bra.Hyggelige servitører.Kan absolutt anbefales.Kommer gjerne tilbake.

• Atmosfære
Takk, Pero391
Anmeldt 12 februar 2013

Denne returanten lå bare 50 meter fra vårt hotell vi spiste her 2 ganger, begge gangene hadde de meget god mat. Spiste fikk ene dagen, den var utrolig fersk og god . Maten kom etter ca 10 minutter , hyggelige servitører.

• Atmosfære
Takk, Bent_123

Reisende som så på Restaurante Milano, så også på

Playa de Fanabe, Adeje
Playa de Fanabe, Adeje

Har du vært i Restaurante Milano? Del dine erfaringer!