“Middag”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Vi var på ca. 10 restauranter i løpet av ferien. Denne var definitivt den beste. God mat og trivelig betjening.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 232gunnarj

Anmeldt 25. mars 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og bra service, kan anbefale denne restaurant. Vi spiste der 3 ganger. Sentralt beliggende

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Hans Olav S
Anmeldt 31. desember 2017 via mobile enheter

I løpet av ferien var dette restauranten som ikke fristet til gjentakelse, samt at det var det dyreste reataurantbesøket vi hadde. Maten var grei, men ikke mer enn det. Den samme vurderingen får også servicen.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Siw H
Anmeldt 25. desember 2017 via mobile enheter

Vi var 4 voksne som bestilte indrefilet. Forferdelig dårlig biff. Alle like misfornøyd. Vi ga beskjed til kelneren at vi ikke likte det, men ingen respons, bare surt ansikt. Biffen kom 5 min etter bestilling og den så ut som den var 2 dager gammel. Fin restaurant, men biffen var dessverre veldig dårlig.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, tineo594
Anmeldt 3. august 2017

Restauranten har en nydelig beliggenhet nede mot stranden men det er alt. Innkasteren var hyggelig nok men mat og service var ikke bra. Vi spiste spagetti bolognes, paella og biffstrimler i soppsaus. Ingen av oss spiste opp maten, alt var smakløst. Biff retten var direkte vond, paellaen var for det meste en panne med ris. Det tok lang tid å få regningen og enda lenger tid før vi fikk betalt. Vi skal ikke tilbake hit!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, lena365

Reisende som så på Azar, så også på

Playa de Fanabe, Costa Adeje
Tenerife, Kanariøyene

Har du vært i Azar? Del dine erfaringer!