Inngangsbillett til Chamarel 7 Colored Earth Geopark

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Chamarel Seven Coloured Earth Geopark på
Anmeldt 3. mai 2018

Tok turen innom Seven Colored Earths og Chamarel Waterfall da vi var på ferie i Mauritius. Absolutt å anbefale å dra hit. En veldig spesiell opplevelse.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, villtass .
Anmeldt 18. juli 2017

Siden vi først var i området dro vi innom her, men forstår ærlig talt ikke helt hvorfor dette er en turistattraksjon. Det var noen store skilpadder der som var spennende for vår datter på to år, men tilsammen brukte vi nok maks 15 minutter her.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Naturlig_Kritisk
Anmeldt 28. mars 2015 via mobile enheter

Vi så denne med sammenhengende med chamarel waterfalls. Ikke noe man må få med seg. Barna våre var med opphengt i de skilpaddene som var der. Lite koselig sted.

Takk, Holmen83
Anmeldt 2. januar 2015

Helt ok å ha sett dette men ellers veldig kjedelig. De burde gjøre noe mer ut av dette. De har også et par skilpadder her men dette er ingenting i forhold til vanilla crocodile park.

Dato for opplevelse: desember 2014
Takk, Sabrin F
Anmeldt 20. september 2013

Fasinerende naturfenomen, jeg har aldri sett noe lignende. Vakkert i kveldssolen. Bør følge stien til motsatt side av inngangen slik at man opplever hvordan fargene skifter i ulike vinkler.

Dato for opplevelse: mai 2013
Takk, GryVeb