Anmeldt 30. august 2018

Vi besøkte stedet i sommer. Beliggenheten er flott.
Noe stiv pris på mat, og jeg syntes ikke porsjoner på f.eks fiskesuppe var stor nok. Burde vært satt ut mere brød om ikke annet.
En i følget bestilte elgbiff. Den var seig, og tørr. For disse prisene, forventer jeg meg noe som er laget med mer omhu. Da hadde vi kjørt 17 mil en vei.

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, Alf M
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

De hadde en kjempegod fiskesuppe, bestilte hvitløksbrød som var litt i enkleste laget. Vi har vært her tidligere og hadde bryllupet vårt her, så vet at maten er svært god her.
Personalet var litt vimsete

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, TommyReiser
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Hamn i Senja serverer verdens minste lunch kyllingsalat til Kr 185, bare litt i bunn av en suppeskål. Ba om å få brød eller flere salatblader men dette ble ikke fulgt opp. Måtte rett hjem og spise,dette var skikkelig bortkasta penger

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, 192cathrineg
HamniSenja, Owner på Hamn i Senja, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Kjære Cathrine
Vi beklager så mye, men her er det nok en stor feil fra oss der vi har servert forrett størrelse i istedenfor lunsj.
Om du holder til ikke så langt unna byr vi på gratis kyllingsalat i lunsjstørrelse om du tar turen hit :-)
Vi skulle uansett ha fått ordnet dette på stedet, så beklager dette så mye. Takk for at du sa i fra, vi har tatt det opp internt for å unngå at det skjer igjen.

Vennlig hilsen Kari Anne Fredriksen

Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Flott sted! Velholdt, god service og god mat og fantastiske omgivelser. Litt dyrt, vi ble overrasket over at avtalt pris var per person og ikke per rom. Fin ny badstu var deilig. Lov å ha med hund. Og flott utgangspunkt for tur opp Sukkertoppen med kanonutsikt i alle retninger!

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, 468rikker
Anmeldt 23. april 2018 via mobile enheter

Booket et opphold utenom sesong. Sjarmerende sted med tilbud om mange aktivitetet for den aktive.
Overnattings rommene hadde noen feil og mangler, slik som løse hyller og nattlamper og gåen parket. Ganske støvette på hyller og lister, men badet var bra. Veldig god service og god mat.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Chrizz S