eDreamsUSD 170
TripadvisorUSD 170
Anmeldt 5. august 2020

Støy gjennom hele natten, umulig å sove. Utvendig apparat. Fikk en unnskyldning noe mer enn det var de ikke interessert i å gi. Ikke god corona avstand i spisesal.God mat Køer hvor alle sto for nært. Senger er gode. Dette er en plass som ikke anbefales i disse tider.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, trondk417
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Positivt: vi leide et studio som hadde en fin stue med fin kjøkkenkrok. Store fine vinduer med fin utsikt. Fint moderne bad. Fin natur. Fin uteplass foran hotellet. Jacuzzi med fin beliggenhet.

Negativt: dårlig luft på soverommet - kun et bittelite vindu (30x30 cm). Mannen måtte legge seg på sofaen i stua. Harde madrasser (og hodeputer). Lite proffe servitører - mye surr. Men hjelpsomme og imøtekommende i resepsjonen. Svært skuffende mat. Kjedelig innredning i restauranten. Ødelagt (og tom) såpedispenser på hotellets toalett (lite smart i disse koronatider).

1  Takk, Britt S
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Det virker som en sprø idé å bygge en slags resort på et bortgjemt sted ytterst på Senja, men denne gjengen har definitivt lyktes. Flott standard på leilighetene, med egne bad for hvert låsbare soverom, nydelig utsikt, god service, boblebad på et utsiktspunkt, fine turmuligheter og masse aktivitetsmuligheter. Anbefales!

1  Takk, solhell
Anmeldt 20. juli 2020

Vi haďde en overnatting på Hamn på vei fra Tromsø til Vesterålen. Fantastisk opphold i suite med nydelig utsikt og kjempeflott standard. Veldig hjelpsomme ansatte, som fikset kjapt det vi ba om. Nydelig mat, både middag og frokost. Vi dro fra Hamn fullstendig avslappet etter kun et kort opphold og kan varmt anbefale et besøk.

1  Takk, odak2015
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Hamn resort er et gammelt fiskevær som nå gjør en glitrende figur som resort i havgapet. Hamn et balsam for kropp og sjel med god service, god stemning og en upåklagelig utsikt ut i havet. Godt utvalg i frokost, og riktig god eggerøre! Kaffien er eneste lille minus, traktekaffe på kanne er oftest ingen høydare, det ville kledd et så flott sted med et bredere utvalg av kaffe til frokost.
Frokosten forøvrig servert av hyggelig og smilende personal.

Middagsmenyen spennede, og igjen skryt til personalet som tross stor pågang sørget for at alle gjestene ble ivaretatt.

Rent, pent og trivelig

Hamn er en sjelden perle! Jeg skal definitivt tilbake, anbefales!

1  Takk, 787mabels