eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Vi kom kl 13, 20 personer, og innsjekking skulle være kl 16. De siste fikk rom kl 19!!! Ingen informasjon om hva eller hvorfor de var så forsinket. Med et så utrolig bra utgangspunkt hotellet har, er det synd at elementære ting ødelegger inntrykket. Det var heller ingen kreativitet med omfordeling av rom. Nytt besøk frister ikke.
Maten derimot var nydelig. Boknafisken smakte fortreffelig. All ære til kokken. Serveringen var så som så, og unnskyldningen om at det var starten på sesongen, er syltynn. Drilling av personalet skulle vært gjort FØR sesongstart.

Takk, Kari1959_09
Kari Anne Fredriksen, Owner på Hamn i Senja, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2021

Takk for at du tok tid for å skrive en anmeldelse.
Vi har allerede jobbet for å forbedre kommunikasjonen mellom oss og våre gjester, så vi er takknemlig for så konkrete innspill som du gir oss.
Vi er helt enig om at personalet skal trenes før sesongen starter, men siden regjeringen i år har gjort det umulig for oss å få inn våre utenlandske sesongbaserte arbeidstakere i tide, var dessverre ikke disse på plass så tidlig som vi trengte.
Alle våre andre ansatte har jobbet det remmer og tøy kan holde for å levere den service og de opplevelsene som vi ønsker å gi. Det er smertefullt for oss, når vi ikke klarer det, og vi beklager så mye . Vi legger lista høyt, så våre leveranser skal selvsagt være mye bedre enn det vi klarte denne gangen.
Vi er selvfølgelig veldig glad å høre at dere kunne nyte maten, spesielt vår boknafisk som er vår bestselger.
Vi håper at du vil vurdere å gi oss en ny sjanse til å gi deg en mye bedre opplevelse - Senja er vel verdt flere besøk.

Anmeldt 18. juni 2021

Vi kom i 21 tiden til hotellet og fikk Aurora rom, hvilket var en fantastisk opplevelse. Men som andre nevner, så mangler den siste finessen- dusjsåpe, sjampo, etc etc. Utsikten og landskapet er ubeskrivelig nydelig, selv med gråvær. Det var stille og rolig, og skikkelig anti-stress.
Det negative: maten var elendig! Kyllingfilet: tørr og hard i kantene, potetetbåtene var misfarget og bløte, smakløs saus men soppen var god. Er kyllingen krydret med karri pulver? Jeg klarte knapt en halv porsjon, og la igjen resten. Kremet fiskesuppe: den var tynn, skvipete og skilte seg. Og totalt smakløs. Brødet var tørt. Vinen var bra.
Vi valgte å si fra til servitøren, som beklaget...og vi fikk full regning for mat vi måtte sende ut..
Frokost: eggerøre i bunnen av varmepannen var grå/grønn og tørr, påfyll kom i en våtere variant. Buffeten var ikke delikat og på beholderen med appelsinjuice, ble det informert om at det var eplejuice. Hotellet og beliggenheten er på et fantastisk sted, og jeg håper det bare var en uheldig dag for kokken. Skal maten stå i stil med stedet, må nivået opp!

Takk, Ingeborg Agerbe... K
Kari Anne Fredriksen, Owner på Hamn i Senja, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2021

Hei Ingeborg. Takk for at du tok tid for å skrive dette.
Vi er veldig glad at du likte Hamn i Senja, og at du kunne slappe av.
Det er synd at du ikke hadde samme opplevelsen i vår restaurant. Vi har allerede tatt tak i disse problemene slik at de ikke kommer til å gjenta seg i fremtiden. Jeg håper at vi kommer til å se dere igjen hos oss. Ha en strålende sommer.

Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Overnattet i en fin leilighet med nydelig havutsikt. Velutstyrt kjøkken med mulighet for å lage mat selv.
Litt lytt til leilighet over og til siden.
Hyggelig betjening og god frokost.
Litt hektisk miljø med mye folk. Kan bli litt meget hvis du er ute etter fred og ro.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 88jaana
Anmeldt 12. august 2020

· Vi hadde bestilt et «Økonomirom» ikke minst basert på bilde på Booking.com som bl a viste utsikt utover Hamn. Rommet viste seg å være et ca 9 m2 kott beliggende mot en fjellside som var ca 1 meter unna. Eneste vindu var en glugge øverst langs veggen. Av dette kunne vindu på ca 50x50 cm åpnes ut mot fjellveggen . Rommet kunne vært OK som sovekammer som en del av en leilighet, men fullstendig ubrukelig som selvstendig hotellrom på tross av en pris av 1.430 kroner.
Vi hadde gjennom ankomstdagen prøvd å ringe flere ganger for å bestille bord i restauranten uten å få svar. Tilslutt sendte vi mail til hotellet.
Ikke spesielt hyggelig mottakelse fra den italienske (?) medarbeideren, som var mest opptatt av å fortelle at alt var fullt og ingen plass i restauranten og at de hadde så mye å gjøre at de hverken kunne ta telefon eller besvare mail.
Været var fantastisk slik at vi spiste utendørs. Igjen var det utenlandsk personale som vel igrunnen ikke passet helt inn i en nordnorsk setting.
Såvidt vi kunne se var det ledige rom mot bassenget - hvorfor ikke tilby dette mot et tillegg til oss uvitende som var blitt «lurt» til å booke økonomirom?
Det var været som reddet oppholdet vårt. Med et mer normalt vær ville oppholdet vært en klar nedtur.

Romtips: Økonomirommene er et kvelende kott. Rom med utsikt over Hamn virker svært idylliske
1  Takk, 744aimars
Anmeldt 5. august 2020

Støy gjennom hele natten, umulig å sove. Utvendig apparat. Fikk en unnskyldning noe mer enn det var de ikke interessert i å gi. Ikke god corona avstand i spisesal.God mat Køer hvor alle sto for nært. Senger er gode. Dette er en plass som ikke anbefales i disse tider.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, trondk417