eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 5. august 2021

En gjennomgående fantastisk opplevelse fra første henvendelse og helt til utsjekk. Hadde en flott suite på bryggekanten. Gode senger og godt renholdt. Grunnet allergier spurte vi om det var mulig å få gjort om på menyen slik at det ble tilpasset oss. Kjøkkenet leverte en kulinarisk opplevelse som var en av de bedre jeg har spist i hele landet. Tusen takk til Kari Anne, kokken og alle de hyggelig menneskene som jobber der. Vi kommer GARANTERT tilbake :)

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, esjak
Daniele Zanoni, Guest Services / Front Office på Hamn i Senja, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Takk for deres fine ord. Det er veldig tilfrestillende for oss å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss.
Vi ser frem til å se dere igjen.

Anmeldt 28. juli 2021

Nydelig plass og et kanonbra utgangspunkt for et hyggelig besøk, men ble dessverre skuffet i restauranten.

Fikk mat men ingen bestikk. Stort sett umulig å få tak i servitør for å be om bestikk. Tsatsikien var gjennomfrossen.

Ga beskjed om at jeg må ha glutenfri mat. Fikk brød som ikke var glutenfritt. Ga på nytt beskjed om å få glutenfritt brød. Kom tilbake etter 10 min å sa at brødet kommer om 5 min. Brødet kom aldri.

Maten var forsåvidt bra.

1  Takk, 74trulsn

Hei og takk for at du tok tid for å srkive en kommentar her.
Vi har reagert ganske fort på din tilbakemelding og gått med det samme å prate med servitørene. Jeg må beklager at du fikk en service som ikke er på det nivået som vi vil ha, men det skyldes litt at vi fikk personalet veldig sent i år pga koronavirus. Vi kan love at neste gang du stopper hos oss, skal du få den beste kundetjenesten.

Anmeldt 13. juli 2021

Vi kontaktet resepsjonen ved ankomst og forventningene var høye mht aktiviteter som rafting, havfiske og lignende. Ingenting ledig, alt fullt i vår periode på 2 dager ! Resepsjonist kunne heller ikke opplyste om alternativ. Til og med jacuzzi var booket i hele 2 døgn! Nesten utrolig spør du meg. Familie på 4 betalte 8,420 kroner for 2 døgn. Leilighet er slitt. Det er vannskader overalt. Parkett bærer preg av oversvømmelse! Den buler og har sprekker over alt. Dette stedet har vært flott. Men det er noen år siden. Naturen derimot; uimotståelig ! Men det hjelper ikke mye mot et personale som ikke kan service, for eksempler kome opp med alternativ når de forteller at vi ikke kan leie fiskestenger siden de er opptatt i båtene som skal ut på fiske … Hva med å kjøpe inn noen ekstra ?? Ungdommen sist internett i leilighet er «tragisk». Ingen hjelp når vi spør om hjelp. Sorry folkens, men dere kan ikke kun vise til flott natur. Her må dere yte litt service også. Meget skuffet gjest !

Takk, 295oleg
Daniele Zanoni, Guest Services / Front Office på Hamn i Senja, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Takk for at du tok tid å kommentere deres opphold.

Jeg vil gjerne si at dere kom til oss midt i høy sesong, og når huset er fullbooket, er det mange som allerede har reservert aktivitetene på forhånd. Vi anbefaler alltid at man reserverer aktiviteter på forhånd for å forsikre seg plassen på de ønsket dagene. Jeg var i resepsjonen da du spurte etter aktiviteter o.l. og snakket med mine ansatte etter at du hadde gitt din beskjed. Dere fikk tilbud å delta både på bodyrafting, fjord sightseeing og fisketur på andre tidspunkter siden de som du ville ha ikke hadde noe ledig plass, men dere takket nei til alt vi tilbød. Dette kan vi ikke gjør noe med.
Bodyrafting er avhengig av tidevannet og kan ikke kjøres når som helst, men kun når vi er mellom flo og fjære eller motsatt.

I noen leiligheter er det noe små skader, noe som vi skulle reparert i fjor. Det er ikke vannskader overalt, jeg var på befaring i leiligheten der dere bodde. Dessverre kom pandemiet, og en del reparasjoner ble utsatt til slutten av 2021.

Vi har internetttjenester levert med optisk fiber med over 500 Mbit/sec. Alle rommene har veldig god tilgang til internett. Det kan godt hende at dere koblet deres enheter til en ruter som var alt for langt unna i stedet for å koble til den som var i deres hus. Vi fikk ikke beskjed at dere hadde problemet med internett, og vi beklager om dere hadde problemer med koblingen.

Jeg håper at dere likte vårt område, og at dere kommer tilbake med en senere anledning.

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet og fine leiligheter- men litt stiv pris.
Da vi ankom i 16- tiden var ikke rommet vårt klart. Men de ringte oss kort tid etter- så det gikk fint. Middagen var nydelig. De fleste servitørene snakket engelsk.

Før vi gikk på rommet for kvelden fikk vi spørsmål om når vi ville ha frokost- for å fordele gjestene litt. Vi bestilte til kl 9.30 og da vi kom morgenen etter var det kjempefullt!! Frokostområdet var alt for lite i forhold til antall mennesker, og flere fikk beskjed om å sette seg for å vente da det var umulig å holde 1 meters avstand. Men ellers god frokost og eggerøre lagd på ordentlige egg vi sov godt i gode senger!

Romtips: Spis frokost tidlig Anbefaler å gå en tur opp til utsikten! Det var flott utsikt derfra.
Takk, Camper48294921769
Daniele Zanoni, Guest Services / Front Office på Hamn i Senja, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei og takk for at du tok tid for å skrive litt om oss :-)
Vi er veldig glad at dere hadde det fint. Takk for tilbakemelding om noen detaljer. Vi setter pris på det og har allerede jobbet for å fikse dem.
Vi har nå innført et fargesystem til frokost: det er mye lettere for folk å forstå når tid de skal gå å spise frokost.
Når det gjelder eggerøre, har vi jobbet litt ekstra for å tilby det beste.
På gjensyn.

Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Vi kom kl 13, 20 personer, og innsjekking skulle være kl 16. De siste fikk rom kl 19!!! Ingen informasjon om hva eller hvorfor de var så forsinket. Med et så utrolig bra utgangspunkt hotellet har, er det synd at elementære ting ødelegger inntrykket. Det var heller ingen kreativitet med omfordeling av rom. Nytt besøk frister ikke.
Maten derimot var nydelig. Boknafisken smakte fortreffelig. All ære til kokken. Serveringen var så som så, og unnskyldningen om at det var starten på sesongen, er syltynn. Drilling av personalet skulle vært gjort FØR sesongstart.

Takk, Kari1959_09
Kari Anne Fredriksen, Owner på Hamn i Senja, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2021

Takk for at du tok tid for å skrive en anmeldelse.
Vi har allerede jobbet for å forbedre kommunikasjonen mellom oss og våre gjester, så vi er takknemlig for så konkrete innspill som du gir oss.
Vi er helt enig om at personalet skal trenes før sesongen starter, men siden regjeringen i år har gjort det umulig for oss å få inn våre utenlandske sesongbaserte arbeidstakere i tide, var dessverre ikke disse på plass så tidlig som vi trengte.
Alle våre andre ansatte har jobbet det remmer og tøy kan holde for å levere den service og de opplevelsene som vi ønsker å gi. Det er smertefullt for oss, når vi ikke klarer det, og vi beklager så mye . Vi legger lista høyt, så våre leveranser skal selvsagt være mye bedre enn det vi klarte denne gangen.
Vi er selvfølgelig veldig glad å høre at dere kunne nyte maten, spesielt vår boknafisk som er vår bestselger.
Vi håper at du vil vurdere å gi oss en ny sjanse til å gi deg en mye bedre opplevelse - Senja er vel verdt flere besøk.