Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en opplevelse for hele familien. Vi hadde et rom i slottet og en leilighet i tilbygget. Det var litt lukt på begge rommene men ikke noe som ikke kunne luftes ut. Det virket som det var noe bedre i 2. etasje i slottet fremfor loftet. Rommet i slottet fremstod som erverdig og passet godt til stilen ellers. Maten på hotellet var god og da spesielt den middagen vi hadde. Ellers var det lite som skjedde rundt slottet så bil er et absolutt krav. Veldig hyggelig personale og det ble skapt en fin stemning. Badene så nye ut og slottet var utvendig veldig velholdt.

Brovst som er nærmeste sted var ikke mye å hige etter og da er det bedre å kjøre litt lenger til Blokhus eller Aalborg.

Ta en tur hit hvis du vil oppleve en svunnen tid og du er ikke opptatt av at alt må være nytt.

2  Takk, 558christiank
Anmeldt 7. oktober 2019 via mobile enheter

❤️ Det var en eventyrlig opplevelse for oss. Utrolig vakkert sted og natur, god service, flotte historiske rom, spøkelses vandring, jakt, deilige seng og frokost. Vi kommer å besøke slottet igjen.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Karina B
Anmeldt 19. juli 2019

Dette «slottet» er dessverre veldig dårlig og ikke verd et besøk. Det er skittent, små dyr over alt - også krypende rundt i sengene, dårlig mat og dårlig service. Det ser ut til at det er et falleferdig, nesten råttent bygg som er pyntet med «slottlignende» møbler og interiør. Plastikk-blomstene er fulle av støv, badebassenget fult av fluer og skitt samt det hang en lampe og dinglet i bare ledningen opp fra vannet i bassenget(!)

Vi ble belastet en formue for at barna skulle få et glass melk til kveldsmat ettersom restauranten var full. Dette ventet vi på i 45 minutt.

Til frokost fikk vi varm kaffe, det var flott!

Nå reiser vi hjem og klør over alt ;) Takk for oss, vi kommer ikke tilbake!!

Utover dette elsker vi Danmark som ferieland, men velg en annen plass å overnatte!!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Synnøve H H
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Avslappet og fornemt slottsmiljø. Veldig trivelig kontakt via telefon før sen ankomst. Fleksibel innstilling og smilende kundebehandling. Delikat anrettet middag, men litt trekk for seigt kalvekjøtt og trege kartofler. Nydelig vinanbefaling for grei pris. Fikk god pris på overnatting. Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Trygve G
Anmeldt 3. august 2018

Vi har bodd på flere av kjedens slottshotell og dette er desverre det aller dårligste mht service. Romantiske omgivelser og bygninger. Rommet var ok, dog ganske slitt. Det som trakk ned en elendig service fra betjeningen både i resepsjon og ved frokostserveringen. Vi fikk beskjed om at de ikke hadde mat igjen og at det ikke var mulig å få roomservice selv om mange retter var speisfisert på deres folder. Her bør eierne av kjeden gjennomgå rutinene og de ansattes kundehåndtering.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, GeirAK