“Middag for 6”
Anmeldelse av Skjaerbrygga

Skjaerbrygga
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Stamsund
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat. Vi spiste fish & chips og blåskjell. Dyktig, ung kelner med svensk aksent og glimt i øyet Prima råvarer og førsteklasses interiør. Leveringstid: 40 minutter. Som er innafor med 6 bestillinger.

1  Takk, olee976

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted og fin uteservering med enkel lunsjmeny. Vi valgte fiskeburger. Både fiskekake og brød virker som det var innkjøpt på Coop ved siden av. Resturant i en fiskehavn bør klare bedre enn dette. Maten står ikke i forhold til pris. Forhåpentlig er det bedre på kvelden når kokken er på jobb.

Takk, 396tomast
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

I forbindelse med vårt hotellopphold på Live Lofoten Stamsund spiste vi middag på Skjærbrygga. Veldig bra restaurant med veldig hyggelig personale. Trivelig atmosfære både utendørs og innendørs. Klippfisken anbefales Men vi prøvde stort sett de fleste rettene som var meget velsmakende. Hvalbiff anbefales også som grilles i utendørdelen.

2  Takk, 662ronaldb
Anmeldt 13. juli 2020

Vennlig betjening og god mat til fornuftig pris. Populært og bør bestille plass på forhånd. Uteplass før Solem går bak fjellet kl 19 om sommeren anbefales.

Takk, Arnulf H
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat, hyggelig servitører og ikke minst en fantastisk atmosfære ute og inne. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: juni 2020
3  Takk, christin1998

Reisende som så på Skjaerbrygga, så også på

Har du vært i Skjaerbrygga? Del dine erfaringer!