“Nydelig mat”
Anmeldelse av Skjaerbrygga

Skjaerbrygga
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Stamsund
Anmeldt 29. juli 2020

Kjempegod mat og atmosfære i flotte omgivelser Servering både inne og ute, trivelige og flinke ansatte Anbefales!

Takk, 335hegeh

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Lunsjen her er bare å holde seg unna. Den ødelegger sannsynligvis restaurantens rykte. Burgerne var den verste jeg noen gang har spist. Fastfood-preg med butikkjøpt potetsalat. Nei takk.

Takk, Amalie B
Anmeldt 23. juli 2020

Koselig sted med veldig hyggelig betjening. Fint oppdekket til vi kom og vi spiste nydelige blåskjell. Koselig stemning og servering!

Takk, Monsen73
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat. Vi spiste fish & chips og blåskjell. Dyktig, ung kelner med svensk aksent og glimt i øyet Prima råvarer og førsteklasses interiør. Leveringstid: 40 minutter. Som er innafor med 6 bestillinger.

1  Takk, olee976
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted og fin uteservering med enkel lunsjmeny. Vi valgte fiskeburger. Både fiskekake og brød virker som det var innkjøpt på Coop ved siden av. Resturant i en fiskehavn bør klare bedre enn dette. Maten står ikke i forhold til pris. Forhåpentlig er det bedre på kvelden når kokken er på jobb.

Takk, 396tomast

Reisende som så på Skjaerbrygga, så også på

Har du vært i Skjaerbrygga? Del dine erfaringer!