“God mat, hyggelig sted”
Anmeldelse av Skjaerbrygga

Skjaerbrygga
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Stamsund
Anmeldt 21. juli 2021

Vi spiste blåskjell og ovnsbakt tørrfisk. Det var hyggelig betjening, veldig god mat, og rause porsjoner, noe vi satte veldig pris på. Det var bra med bacon på, noe som løftet det hele, ingenting er så kjedelig som når de sparer på tilbehøret. De kunne hatt litt mer spennende dessertmeny. Vi trodde vi skulle komme til biff-aften, noe servitøren ikke hadde hørt om engang. Men for all del, vi fant annen mat på menyen, og den var nydelig! Det var morsomt at man kan scanne qr-koden og dermed få opplysningene om hver enkelt kongekrabbe i karet på utsiden.

Takk, Synnewi

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Ble veldig skuffet. Stilig lokale, hyggelig betjening, men kjedelig mat. Bestilte burgeren med potetsalat. Burgeren var seig, lå på isbergsalat med to skiver tomater druknet i Thousand Island dressing. Potetsalaten var helt plain med potet, purre og litt sylteagurk. Ikke verdt pengene.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, astridknutsenh
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Maten var ok, men ikke på høyde med det vi ellers har opplevd i Lofoten. Pluss for rause porsjoner. Servitøren visste ikke mye om maten han hadde på menyen, og det ble et par runder med feil opplysninger som måtte rettes opp i. Litt forvirrende at menyen fortsatte på baksiden av arket. Men vi fikk maten raskt og servitøren var hyggelig og oppmerksom.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 366karianneh
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Vi var og spiste der to kvelder. Første kveld spiste vi indrefilet. Kjøttet var mørt og perfekt stekt. At tilbehøret ble servert på buffet var helt supert.
Dag to spiste vi boknafisk og fish and chips. Sistnevnte smakte fortreffelig. Boknafisken god, men litt tam i smaken.
Må i tillegg nevne svært hyggelig betjening. Ekstra pluss for quizaften på fredag.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Elin E
Anmeldt 29. juli 2020

Kjempegod mat og atmosfære i flotte omgivelser Servering både inne og ute, trivelige og flinke ansatte Anbefales!

Takk, 335hegeh

Reisende som så på Skjaerbrygga, så også på

Har du vært i Skjaerbrygga? Del dine erfaringer!