Travelocity
Expedia.comUSD 148
eDreams
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Bodde 4 dager på Live Lofoten i Stamsund. Koselig lite hotell med veldig god service. Meget hyggelig personale som gjorde oppholdet veldig trivelig, flott frokost tross begrensninger pga Korona viruset. Middag ble inntatt på Skjærbryggen nede ved havet som også tilhører hotellet. Absolutt å anbefale hvis man er i disse områdene.

2  Takk, 662ronaldb
Anmeldt 7. oktober 2019

Ble møtt av en veldig hyggelig frøken i resepsjonen som stilte med kart ned til frokosten på brygga. Ikke noe minus at det tar ett lite minutt å gå dit. Veldig god frokost på brygga, med alt som kan forventes av en hotellfrokost. Rene rom.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, IngridSk88
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger meget fint til i nydelige omgivelser. Men rom har ikke god ventilasjon, og ingen aircondition, ble fort mellom 25 og 30 grader på rommet selv med vindu i lufteposisjon. Detteer for varmt for meg til å sove. Frokost litt for enkel, med labert utvalg, samt 200 m å gå ifra hotell Dette er for dårlig.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, michaln727
Anmeldt 19. juni 2019

Jeg var der utenfor sesong, så ingen åpne restauranter og ikke mat på hotellet. Coop hadde åpent... OK rom, men jeg fikk utsikt mot fjellet - ikke sjøen. Det kostet ekstra, selvom det var få gjester på hotellet. Service i resepsjon var god. Frokosten var enkel. Renholdet var topp.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Jens Petter S
Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

Jeg overnattet i rorbuene og det var kjempe koselig og jeg reiser nok opp igjen for å utforske område litt bedre. Kort vei til restaurant der man kunne spise frokost og diverse andre gode retter. Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 24trulsg