“Koselig”

Kjøkken: Bar, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. september 2015

dette var et koselig sted med god pizza og god service. Koselig å sitte der på kvelden og titte på livet. De hadde en nydelig Strawberry Daiqueri

Takk, Trine125

Anmeldt 11. juni 2015 via mobile enheter

Trivelig sted som serverer god mat. God service, og kjempegode vafler. Kan virkelig anbefales som et sted å kose seg

Takk, LindaKJnorway
Anmeldt 28. april 2015

Cotton Club er bedre enn noen gang. Både salater og middagsretter smaker fortreffelig. Rita er en stjerne på kjøkkenet. Det hele toppes av en cocktail tilberedt med fin hånd av Dimitris. Hyggelig atmosfære som alltid. Den klart beste restaurant/bar i Georgioupolis.

1  Takk, Torkel O
Anmeldt 2. august 2014

Her var vi med gode venner på en musikalsk aften! Høy stemning og god gang! Veldig god mat og hyggelig betjening! Dimitri er en glimrende vert! Drar gjerne hit igjen!

Takk, Anitafj
Anmeldt 2. juli 2014

Vi dro hit etter anbefaling fra tripadvisor. Og vi angret IKKE! Dette er en fantastisk plass med god mat, drikke, cocktail og betjening. Vi elsket maten og anbefaler kjøttet på det sterkeste! Cocktailen er bare amazing. Det går bare ikke ann å rettferdiggjør med en anbefaling, dra hit selv og opplev maten, drikken og stemningen!

• Atmosfære
1  Takk, CathrineNor

Reisende som så på The Cotton Club, så også på

Georgioupolis, Apokoronas

Har du vært i The Cotton Club? Del dine erfaringer!