“Koselig taverna”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. august 2017

Veldig god mat til ok priser. Hyggelig, smilende og imøtekommende personale. God service, mat og drikke ble servert raskt. Hyggelig atmosfære. Nesten ingen ledige bord tyder på at flere er fornøyd med denne tavernaen.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Sigve N

Anmeldt 23. august 2016

Veldig koselig liten restaurant. Maten var også kjempegod, og helt greie priser. Man kan spise og drikke for €10, men det finnes selvsagt dyrere retter.. Hadde vi funnet denne restauranten tidligere, hadde vi kommet tilbake flere ganger.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Jon D
Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Koselig og familievennlig restaurant. God gresk mat til relativt lavt budsjett.
En sikker vinner for både barn og voksne. Verdt et besøk

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Arthur A. A
Anmeldt 29. juni 2016

Resturanten ligger omtrent midt på torget , og du kan selvfølgelig velge om du vil sitt halveis ute eller inne der det er røykfritt :-) Jeg velger halveis :-) Kjæmpeplass ;-)

Dato for besøk: september 2015
Takk, Berithalvei
Anmeldt 20. september 2015

Fantastisk mat - må prøves !
Hyggelig familiedrevet sted, ypperlig service med nydelig mat.
Absolutt verdt pengene

Dato for besøk: september 2015
Takk, Beathe H

Reisende som så på Valentino Taverna, så også på

Georgioupolis, Apokoronas

Har du vært i Valentino Taverna? Del dine erfaringer!