“Nydelig mat”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Her får man mye for pengene. Deilig mat, strålende betjening og god atmosfære! Denne plassen anbefales !

Takk, Karina M

Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Lammeskank i går, smakfull kylling i dag, fantastisk god mat til fine priser, gods service, helt topp! 3. året vi er her, fortsatt like bra!

Takk, Ester G
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Etter tidligere gode besøk her for noen år siden var vi spente. Var det like bra på Babis nå? Vi tok sjansen på besøk uten å ha bestilt bord. Full restaurant, men heldig for oss så var det et lite bord ledig lengst inne i restauranten. Blide og entusiastiske kelnere. Vi kjente igjen to av de tre som sønnene i familiebedriften. Det tok litt tid før vi fikk bestilt men det gjorde ikke så mye og vi forsto at de hadde mye å gjøre så ingen sure miner. Godt utvalg på menyen. De har også noen retter litt utenfor det som er vanlig på greske restauranter. Det vil si retter med saus. Tsatsiki er sikkert topp for mange selv om det ikke er min favoritt så at noe annet tilbys er bra. Vi spiste greske kjøttboller. Fantastisk gode. Beef Stifado var også meget godt. Tomatsalaten med rikelig god olivenolje var også bra. En liter kald rosévin passet perfekt i varmen. Hvor mye ble så regningen for oss 3? Ville det bli 50 Euro? 55? Nei regningen ble på svært hyggelige 35 Euro. Helt topp mat, stemning og service. Vi forlot restauranten meget fornøyde. Et besøk her anbefales! Men bordbestilling er nødvendig, spesielt hvis man skal hit på helg eller i høysesong.

Takk, Tvr14
Anmeldt 23. september 2015 via mobile enheter

Har nettopp spist lammefrikasse på denne tavernaen. Har vært her før, og det er alltid en utrolig koselig atmosfære her. Nydelig mat, og tilstedeværende personale. Lammefrikasseen, moussaka og kleftiko er alene verdt et besøk! Det er mange tavernaer her, men denne seiler opp som den beste når det gjelder mat og atmosfære.

2  Takk, Svein_11
Anmeldt 7. august 2014

Topp service, meget god mat og god atmosfære. Personalet er imøtekommende og særdeles oppmerksomme overfor sine gjester. Vi opplevde maten profesjonelt tilberedt og anrettet med det lille ekstra touch som man normalt ikke finner i turistområdene. Et veldrevet familieetablissement, og vi besøker gjerne stedet igjen.

• Atmosfære
Takk, Johan H

Reisende som så på Babis Taverna, så også på

Georgioupolis, Apokoronas

Har du vært i Babis Taverna? Del dine erfaringer!