“Sykt billig og veldig godt”
Anmeldelse av Gyropolis

Gyropolis
Vurdert som nr. 18 av 72 Restauranter i Georgioupolis
Kjøkken: Steakhouse
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering
Anmeldt 27. september 2017 via mobile enheter

Spiste lunch her og var meget imponert. Knallgod mat og ekstremt billig, kanskje den billigste lunchen jeg har spist denne turen...

Takk, VidarTB

Anmeldt 30. august 2017

Veldig gode burgere til en rimelig pris. Lite og hyggelig sted med ideell plassering mot torget. Hyggeig betjening og fin atmosfære. Anbefales!

Takk, Sigve N
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Var ute etter å kombinere lunsj og middag kl 14. To varme måltider pr dag er som oftest ett for mye synes vi. Så da ville vi prøve Gyropolis. Fant bord i skygge og med 2 vifter som blåste rett mot oss. Perfekt. Nesten 40 grader så da trenger man dette. Jeg bestilte mixed grill plate. Og når tallerkenen kom på bordet trodde jeg det var et fat med mat beregnet for minst 2 pers. Her snakker vi "trailer-lunsj" +. Se bilde! En karbonade, en pølse, et grillspyd Souvlaki, mye kebabkjøtt, mye pommes frites, mye salat og Tsatsiki. Og i tillegg 4 hjørner med pitabrød. Kom nesten gjennom hele, men måtte melde pass på 6-7 biter. Smakte meget godt alt sammen. Og pris: 8,5 euro. Denne maten sto ikke tilbake for noen andre måltider i Georgiopoulis på smak, tredobbel mengde mat og til nesten halv pris i forhold til andre restauranter. Utrolig bra til å være på gatekjøkken. Anbefales!

Takk, Tvr14
Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

Bestilte gyros ++ herfra da vi tilbrakte 1 mnd på Kreta. Digg gyros, rask levering og absolutt verdt pengene.

Takk, Siri G
Anmeldt 12. oktober 2016 via mobile enheter

Nydelig pizza og gyros til en rimelig penge, samt meget hyggelig personale.. Ligger perfekt plassert rundt "torget".

Takk, Fearless378622

Reisende som så på Gyropolis, så også på

Georgioupolis, Apokoronas

Har du vært i Gyropolis? Del dine erfaringer!