Hilde K
5,0 av 5 boblerRenslighet
4,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
BarbaraS8132, Sales ManagerRadisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 12. nov. 2018
Kjære Odyssey67843695315,

Mange takk for din tilbakemelding fra oppholdet på Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan, og for at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss. Det gleder å høre at vi møtte deres forventninger og at dere var fornøyde med hotellet og dets fasiliteter. Vi har allerede tatt notater av dine kommentarer i forhold til ventetiden ved innsjekk, og vil iverksette tiltak der det er nødvendig.

Vi vil gjerne ønske dere velkomne tilbake i en senere anledning.

kr 2 760
Se flere hoteller i Mogan
Anmeldt 26. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
ESoler, Director of Sales på Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Anmeldt 11. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
BarbaraS8132, Sales Manager på Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Anmeldt 8. oktober 2018

Ferien starter bra når man blir hentet på flyplassen og møtt i resepsjonen med kald cava! Rommet var delikat, rent og pent, og sengene var virkelig gode. Alt på anlegget er nytt, fresht og pent, og servicen er upåklagelig.
Deilig å spise frokost utendørs, men også fint inne for de som velger det.
Deilig med to basseng - og det aller beste - øverste basseng er stillesone, og det setter voksne mennesker pris på.
Kort vei til havnen med restauranter og butikker, men ikke den store shoppingopplevelsen. Husk å spise middag før kl. 22:00 for etter det er det ikke en matbit å få!

Dato for oppholdet: november 2017
2  Takk, toneg377

Kjære Tone,

Mange takk for at du valgte Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan som ditt reisemål på Gran Canaria, og for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.
Det gleder oss å høre at dere hadde en flott velkomst og var fornøyde med hotellet, rommene og våre fasiliteter. Vårt mål er å sikre at enhver gjest får et minneverdig opphold hos oss, og det varmer å høre at vårt team klarte dette for deg. Vi vil benytte anledningen til å informere om at vi tilbyr romservice 24 timer dersom våre gjester skulle ønske en liten matbit sent på kveld. Våre resepsjonister er også svært behjelpelige dersom man skulle ønske råd i forhold til gode shoppingmuligheter på øyen.
Vi vil gjerne ønske dere velkomne tilbake i den nærmeste fremtid.

Anmeldt 6. oktober 2018

Vi ble veldig positivt overrasket over dette hotellet.De flotte bildene var ingen overdrivelse, snarere tvert imot. En nydelig frokost som overgikk alt vi før har besøkt og flotte og romslige omeråder

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Henning K
BarbaraS8132, Sales Manager på Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Kjære Henning,

Mange takk for at dere valgte å besøke Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan under deres opphold på øyen, og for at du tok deg tid til å dele din erfaring.
Vi elsker å vite at du ble hyggelig overrasket av våre moderne fasiliteter og tjenester.
Vi håper å ønske deg velkommen i nær fremtid.

Anmeldt 13. september 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
BarbaraS8132, Sales Manager på Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018