Anmeldt 20. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
BarbaraS8132, Sales Manager på Radisson Blu Resort And Spa - Gran Canaria Mogan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Anmeldt 10. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
BarbaraS8132, Sales Manager på Radisson Blu Resort And Spa - Gran Canaria Mogan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Anmeldt 10. desember 2018

Anmeldt 9. desember 2018

Anmeldt 9. desember 2018

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
BarbaraS8132, Sales Manager på Radisson Blu Resort And Spa - Gran Canaria Mogan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018