MajaS354
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
BarbaraS8132, Sales ManagerRadisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. jan. 2019
Kjære Maja,

Vi vil først takke for at du valgte å besøke Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan under din ferie på øyen, og for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer.
Det gleder oss å høre at oppholdet levde opp til deres forventninger, og at du og din familie likte både hotellet, dets fasiliteter og aktivitetene som ble organisert for både barn og voksne.
Det vil være en ære å kunne ønske dere velkomne tilbake til vår Resort i fremtiden.

Med vennlig hilsen
Se flere hoteller i Mogan
Anmeldt 20. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
BarbaraS8132, Sales Manager på Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Anmeldt 10. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
BarbaraS8132, Sales Manager på Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Anmeldt 10. desember 2018

Anmeldt 9. desember 2018

Anmeldt 9. desember 2018

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
BarbaraS8132, Sales Manager på Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018