Radissonhotels.com
kr 2 438
Fullt refunderbart før lør. 1. jun.
Frokost inkludert
Lisa
Oslo, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 3. feb. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: februar 2019
BarbaraS8132, Sales ManagerRadisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. feb. 2019
Kjære Exploration383020,

Vi vil først takke for at du valgte å besøke Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan, og for at du tok deg tid til å dele din opplevelse.
Det gleder oss å høre at oppholdet levde opp til dine forventninger og for at du var fornøyd både med hotellet, dets fasiliteter og servicen dere mottok fra våre ansatte.
Vi vil benytte anledningen til å ønske deg velkommen tilbake i en nær fremtid.

Med vennlig hilsen,
0.3 km fra Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria
Se flere hoteller i Mogan
Anmeldt 2. februar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
BarbaraS8132, Sales Manager på Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Anmeldt 27. januar 2019

Veldig fint hotell med kjempefine uteområder. Tre bassenger som alle er oppvarmet og to boblebad ute. Vi reiste med datteren vår på 1,5 år, som stortrivdes i barnebassenget og i lekeområdet like ved siden av. Flere ulike restauranter på området, likte særlig den italienske restauranten godt, Filini. Stor og veldig fin frokostbuffet med omelettkokk, ferskpresset appelsinjuice og musseeende vin. Hotellet har et veldig stort og variert organisert aktivitetstilbud, med yoga/pilates, klatring, fotball og ulike vannaktiviteter. Deilig for både liten og stor, og alt er gratis.

Takk, MajaS354
BarbaraS8132, Sales Manager på Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Kjære Maja,

Vi vil først takke for at du valgte å besøke Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan under din ferie på øyen, og for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer.
Det gleder oss å høre at oppholdet levde opp til deres forventninger, og at du og din familie likte både hotellet, dets fasiliteter og aktivitetene som ble organisert for både barn og voksne.
Det vil være en ære å kunne ønske dere velkomne tilbake til vår Resort i fremtiden.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 20. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
BarbaraS8132, Sales Manager på Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Anmeldt 10. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
BarbaraS8132, Sales Manager på Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Anmeldt 10. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018