Anmeldt 2. februar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
BarbaraS8132, Sales Manager på Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria Mogan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Anmeldt 27. januar 2019

Veldig fint hotell med kjempefine uteområder. Tre bassenger som alle er oppvarmet og to boblebad ute. Vi reiste med datteren vår på 1,5 år, som stortrivdes i barnebassenget og i lekeområdet like ved siden av. Flere ulike restauranter på området, likte særlig den italienske restauranten godt, Filini. Stor og veldig fin frokostbuffet med omelettkokk, ferskpresset appelsinjuice og musseeende vin. Hotellet har et veldig stort og variert organisert aktivitetstilbud, med yoga/pilates, klatring, fotball og ulike vannaktiviteter. Deilig for både liten og stor, og alt er gratis.

Takk, MajaS354
BarbaraS8132, Sales Manager på Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria Mogan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Kjære Maja,

Vi vil først takke for at du valgte å besøke Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogan under din ferie på øyen, og for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer.
Det gleder oss å høre at oppholdet levde opp til deres forventninger, og at du og din familie likte både hotellet, dets fasiliteter og aktivitetene som ble organisert for både barn og voksne.
Det vil være en ære å kunne ønske dere velkomne tilbake til vår Resort i fremtiden.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 20. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
BarbaraS8132, Sales Manager på Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria Mogan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Anmeldt 10. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
BarbaraS8132, Sales Manager på Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria Mogan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Anmeldt 10. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018