“Nydelig mat og atmosfære ”
Anmeldelse av Restaurante La Terraza Chill & Chic - STENGT

Restaurante La Terraza Chill & Chic
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Litt i utkanten av sentrum ligger denne innbydende restauranten som gir den gode opplevelsen. Veldig hyggelig betjening og veldig god mat.

Takk, Svensenmh
CalidadCliente, Director de Relaciones con Clientes på Restaurante La Terraza Chill & Chic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Dear Svensenmh.

Thank you so much for taking the time to write those words. We are glad and happy to hear that you had a great time at Restaurante La Terraza Chill & Chic and we hope to see you again in a not distant future.

Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Bor på Ocean Hill og var nysgjerrige på stedet, så vi gikk ned for å prøve etter og ha lest alle de gode anmeldelsene. Ble møtt av det samme hyggelige personalet som andre anmeldere her også beskriver. Dette er virkelig en bortgjemt perle som fler burde bruke, vi var det eneste paret der vi også. Vi spiste begge en fantastisk biff og tilbehør, desserten like så. Hit kommer vi garantert tilbake!

Takk, nikolaib979

Dear nikolaib979.

Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Flott service, billig og god mat, rent og pent.
De tok mer hensyn til min allergi enn det jeg er vant til. Kan anbefale Cæsar salaten!

Mine venner spiste fisk og kjøtt.

Takk, ElisabethGundersen

Dear ElisabethGundersen.

Thank you very much for sharing your feedback with the community and for rating us with 5 stars. We are happy to know that you enjoyed your time with us and that we have fulfilled your gastronomic expectations. It is always a pleasure to receive such positive comments from our clients since it's a tremendous satisfaction to know that our hard work is appreciated.

We hope to see you soon at Restaurante La Terraza Chill & Chic.

Kind regards,

Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Ble møtt med vennlighet, stort smil og ønsket velkommen på en måte som gjorde at her ville vi spise. Det var ingen kunder i restauranten, men pga av måten vi ble møtt på, valgte vi å sette oss her.
Maten var veldig god til en billig penge. God atmosfære, hyggelig betjening. Så dette er en restaurant verdt ett besøk.

Takk, cathhals

Dear cathhals.

Thank you very much for sharing your feedback. Comments such as yours make us strive every day to be able to offer our clients an unforgettable gastronomic experience. It is a compliment and an honor to receive such positive comments and we hope to see you again at Restaurante La Terraza Chill & Chic in the not too distant future.

Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 3 venner som spiste middag. Vi spiste forskjellig mat og alle var veldig fornøyd. Dyktige servitører og koselig restaurant.

2  Takk, 944kariannes

Dear 944kariannes.