“Tja...”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Bestilte biff, grillspyd og spagetti bolognese her. God og rask service. Biffen var ok, banket ihjel, grillspyd litt for forkullet. Grønnsakene var stort sett ihjelkokt, brekkbønner, squash og gulrot. Ok spaghetti for barn.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, jolasaas

Anmeldt 23. mai 2017 via mobile enheter

Her er det mye mat for pengene. Det er hyggelige ansatte og upåklagelig service. De er en populær plass så maten blir fersk. Det er ingen kulinarisk opplevelse, men mye mat for pengene. Kan ikke klage når prisen for en hovedrett er rundt 10-12€.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, egoksc
Anmeldt 11. april 2017

Fantastisk middag og service.Og godt utvalg i glutenfrie retter.Veldig populær så noe kø til tider.Verdt å vente på.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 941Tom
Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Har sett det har vært lange køer utenfor restauranten, så tenkte å prøve ut når det var plass ledig. Prøvde entrecôte med peppersaus,med kanaripoteter ved siden av. Jeg tenker at når jeg er på restaurant, så skal jeg få bedre mat enn hjemme. Dette minte meg om når jeg var 16 år og lagde mat hjemme. Kjedelig smak, og overkokte poteter med lite salt. Men hyggelig betjening og god atmosfære drar poenga opp. Men er maten vi kom for. Må si jeg hadde forventet meg mer av ett så populært sted.

Dato for besøk: juni 2016
1  Takk, ThomasB850
Anmeldt 2. februar 2016

En god restaurant som ligger midt i kjøpesenteret i Puerto Rico. Vi har spist her flere ganger både i år og tidligere år, og man blir sjelden skuffet. De har faktisk pastaretter som er veldig gode, god paela og mange gode kjøttretter. En rett som ikke anbefales er lammekoteletter. De er rett og slett seige.

Dato for besøk: januar 2016
1  Takk, Morten M

Reisende som så på san miguel, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i san miguel? Del dine erfaringer!