“Fantastisk!”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

To kvelder her og begge helt topp!
Fruen veldig fornøyd med grilla laks og jeg med grilla kjøtt.
Dessertene magisk!
Servicen blid og rask i vendigene
Anbefales

Dato for besøk: februar 2019
Takk, rolfa2017

Anmeldt 12. desember 2018

Om du skal gå hit må du vare her før kl19:00 etter dette må du regne med å stå i kø.
God mat , spesielt biff og fisk. Snabb servis og vennlig hjelpsom personal.
Innredningen over 20 år gammel og ikke spesielt komfortable stoler.

Takk, saphire0
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

2 besøk på ei uke her, 5 personer, og forskjellige middagee...alle var veldig fornøyde begge gangen Herlige ansatte også!

Takk, Ida-Merethe L
Anmeldt 9. april 2018 via mobile enheter

En vel kjent restaurant vi har besøkt flere ganger. God mat og hyggelig betjening.
Det oppstår som regel kø utenfor etter hvert, så det anbefales å være ute i god tid gjerne før kl.19:00.
Etter besøket serveres gjerne en liten drink som takk for besøket.
Et sted vi garantert besøker igjen, anbefales.

Dato for besøk: april 2018
Takk, DERRIVADOS123
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Vi må alltid innom denne restauranten når vi er på shoppingsenteret i Puerto Rico. Har aldri blitt skuffet. God mat til en rimelig penge. Oppmerksomt og service-minded personale. Veldig godt besøkt restaurant, manges favoritt.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 774AnneA

Reisende som så på san miguel, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i san miguel? Del dine erfaringer!