“Enestående ”

Vurdert som nr. 39 av 261 Restauranter i Mogan
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Vår stamrestaurant gjennom flere år. Holder samme høye standard. Nydelig mat til ok priser. Stamgjester prioriteres og vi er glad for å tilhøre den gruppen. Amadores vil ikke være det samme uten Bistro Salsa

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 62ingunnh

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Varmt og fint vær, som vanlig. Tid for lunsj. Bestilte Estrella øl, godt øl og salat. Salat Camenbert med bacon og honning. Nydelig, kan virkelig anbefales. Fikk brød med. Damen bestilte tørr vitvin med biff salat. God. En restaurent vi kommer tilbake til!

1  Takk, SteinarF790
Anmeldt 31. oktober 2017 via mobile enheter

Det blir mange besøk på Bistro Salsa, når vi er på Amadores. Hyggelig og lett tone med familien som driver restauranten, og alltid god mat fra kjøkkenet. Damene elsker sangriaen som de får servert der.
Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, ReidarB30
Anmeldt 27. desember 2016

Kjøper ofte baguetter for å ta med herfra. Godt utvalg, ferske, nydelig tilberedet. God standard på annen mat også.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Roger E
Anmeldt 12. mai 2014

En av de beste lunchrestaurantene på Gran Canary. Anbefales på det varmeste. Ron og hans kone som driver denne restauranten er bare helt fantastiske. Maten er god og delikat anrettet. Er du sulten, prøv fish and chips eller spareribs. Vi sees til høsten igjen Ron

Dato for besøk: november 2013
    • Atmosfære
Takk, 379robert

Reisende som så på Bistro Salsa, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Bistro Salsa? Del dine erfaringer!