“Hyggelig spisested”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Ypperlig beliggenhet, god service og et godt måltid. Er alltid tilbake hit i vårt årlige opphold i Puerto Mogan. Greie priser. Anbefales. Bestill bord så får du sitte i front og kjenne på en avslappet atmosfære.

1  Takk, 894lisbethf

Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

Vi bestilte burger med ost bacon og pommes frites. Fantastisk godt! Meget bra beligenhet. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, frodek208
Anmeldt 1. mars 2018

Et trivelig sted med fantastisk beliggenhet ved strandpromenaden og med utsikt over fiskerhavnen. Veldig god mat, men litt varierende service. Anbefales.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, _yvindv2015
Anmeldt 26. februar 2018 via mobile enheter

Trivelig plass å ete middag på ein regnfull søndagsettermiddag. God mat og rask servering. Kvite dukar og blanke glas. Kanskje litt trege i reaksjonen etter at hovudretten er avslutta. Men absolutt ein plass å prøve. Vi har vore her før, og kjem igjen.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Margaret A
Anmeldt 28. desember 2017 via mobile enheter

Absolutt det verste besøket vi hadde på et spisested under vårt opphold i Mogan.
De rotet med bestillingen til både middag og dessert, var lite serviceinnstilt (måtte reise oss å stå mot kjøkkenet for å få tak på noen - selv om restauranten var så og si tom).

Jeg bestilte biff medium stekt og fikk et kjøttstykke som bare akkurat var lukket. Sendte det i retur og forklarte at biffen var alt for rå. Fikk samme kjøttstykke tilbake, fortsatt like rått og med kaldt tilbehør.

Min venninne ønsket en av dessertene, men uten krem, da presiserte hennes samboer at desserten hennes måtte være uten krem. Det endte da med at de fikk TO desserter. Servitøren mente vi måtte betale for begge, etter en diskusjon tok hun dessert nr 2 med seg og marsjerte avgårde. Så da at hun sto og snakket om vårt bord sammen med sine kolleger mens hun himlet med øynene.

Barnet mitt slo seg og begynte å gråte, jeg tok da med meg barnet litt utenfor restauranten for å trøste det uten å forstyrre de andre gjestene. Når jeg kom tilbake hadde servitørene vært å tatt maten min (som var så og si urørt).

Gikk sulten derfra og levnet ikke ei krone i tips.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, hegem0r

Reisende som så på Cafe de Mogan, så også på

Puerto de Mogan, Mogan
Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Cafe de Mogan? Del dine erfaringer!