Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Slett service”

Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Restaurantdetaljer
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. desember 2018

Slett service ødela hele besøket. Kelneren (hun) virket totalt uinteressert, og oppførselen var tilnærmet uhøflig. Vi 4 følte oss ikke velkommen, og kelneren oppførte seg som om vi skulle være en stor plage. Kommer ALDRI tilbake til denne restauranten.

• Service
    • Mat
1  Takk, Ingjerd R
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Anmeldelser (677)
Vurdering fra reisende
Type reisende
Tidsperiode
Språk
  • Flere språk

2630 av 677 anmeldelser

Anmeldt 28. november 2018

Vi spiste en utmerket lunsj i havna i Mogan. Maten var utmerket og servicen var meget god. Stedet anbefales. Har spist der tidligere år også, og mat og betjeningen har vært utmerket i flere år.

• Verdi
    • Service
    • Mat
Takk, Tore Ivar S
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

En koslig restaurant med hyggelig uteservering og dempet lys rett ved havnen. Det var dessverre det eneste som var bra.. Vi begge bestilte fiskeretter som var seigt og en fillet var innbakt med en reke innvendig. Grønnsakene var overkokt deluxe. Her har de lite glutenfri alternativer, brød var det de kunne servere.
Dessverre drar vi ikke tilbake hit.

Takk, CathrineBj
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Ypperlig beliggenhet, god service og et godt måltid. Er alltid tilbake hit i vårt årlige opphold i Puerto Mogan. Greie priser. Anbefales. Bestill bord så får du sitte i front og kjenne på en avslappet atmosfære.

1  Takk, 894lisbethf
Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

Vi bestilte burger med ost bacon og pommes frites. Fantastisk godt! Meget bra beligenhet. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, frodek208

Reisende som så på Cafe de Mogan, så også på

Puerto de Mogan, Mogan
Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Cafe de Mogan? Del dine erfaringer!

Skriv en anmeldelse Legg til bilder

Eiere: Hva er din side av saken?

Eier eller administrerer du dette stedet? Gjør krav på oppføringen din gratis for å svare på anmeldelser, oppdatere profilen din og mye mer.

Gjør krav på oppføringen din
Inntekter påvirker opplevelsene som er omtalt på denne siden. Finn ut mer.