“Lunsj som gikk over i middag”
Anmeldelse av Cafe de Mogan

Cafe de Mogan
Vurdert som nr. 101 av 261 Restauranter i Mogan
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Herlig ettermiddag som gikk over i kveld. God mat, fantastisk service og tilrettelegging. Vi kommer tilbake!

1  Takk, toneg377

Anmeldt 1. desember 2018

Slett service ødela hele besøket. Kelneren (hun) virket totalt uinteressert, og oppførselen var tilnærmet uhøflig. Vi 4 følte oss ikke velkommen, og kelneren oppførte seg som om vi skulle være en stor plage. Kommer ALDRI tilbake til denne restauranten.

1  Takk, Ingjerd R
Anmeldt 28. november 2018

Vi spiste en utmerket lunsj i havna i Mogan. Maten var utmerket og servicen var meget god. Stedet anbefales. Har spist der tidligere år også, og mat og betjeningen har vært utmerket i flere år.

Takk, Tore Ivar S
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

En koslig restaurant med hyggelig uteservering og dempet lys rett ved havnen. Det var dessverre det eneste som var bra.. Vi begge bestilte fiskeretter som var seigt og en fillet var innbakt med en reke innvendig. Grønnsakene var overkokt deluxe. Her har de lite glutenfri alternativer, brød var det de kunne servere.
Dessverre drar vi ikke tilbake hit.

Takk, CathrineBj
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Ypperlig beliggenhet, god service og et godt måltid. Er alltid tilbake hit i vårt årlige opphold i Puerto Mogan. Greie priser. Anbefales. Bestill bord så får du sitte i front og kjenne på en avslappet atmosfære.

1  Takk, 894lisbethf

Reisende som så på Cafe de Mogan, så også på

Puerto de Mogan, Mogan
Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Cafe de Mogan? Del dine erfaringer!