“Lunsj ”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Deilig mat og hyggelig betjening. Med utsiktsbord er det absolutt et sted å anbefale.
Ligger på et hjørne så du har utsikt i flere retninger

Dato for besøk: januar 2019
Takk, FrodeSorensen

2024 av 633 anmeldelser

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Herlig ettermiddag som gikk over i kveld. God mat, fantastisk service og tilrettelegging. Vi kommer tilbake!

1  Takk, toneg377
Anmeldt 1. desember 2018

Slett service ødela hele besøket. Kelneren (hun) virket totalt uinteressert, og oppførselen var tilnærmet uhøflig. Vi 4 følte oss ikke velkommen, og kelneren oppførte seg som om vi skulle være en stor plage. Kommer ALDRI tilbake til denne restauranten.

1  Takk, Ingjerd R
Anmeldt 28. november 2018

Vi spiste en utmerket lunsj i havna i Mogan. Maten var utmerket og servicen var meget god. Stedet anbefales. Har spist der tidligere år også, og mat og betjeningen har vært utmerket i flere år.

Takk, Tore Ivar S
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

En koslig restaurant med hyggelig uteservering og dempet lys rett ved havnen. Det var dessverre det eneste som var bra.. Vi begge bestilte fiskeretter som var seigt og en fillet var innbakt med en reke innvendig. Grønnsakene var overkokt deluxe. Her har de lite glutenfri alternativer, brød var det de kunne servere.
Dessverre drar vi ikke tilbake hit.

Takk, CathrineBj

Reisende som så på Cafe de Mogan, så også på

Puerto de Mogan, Mogan
Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Cafe de Mogan? Del dine erfaringer!